![Premier League: Ανάθεση στην RKCR/Y&R](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Premier League: Ανάθεση στην RKCR/Y&R
Η πρώτη διαφημιστική συνεργάτιδα της βρετανικής ποδοσφαιρικής λίγκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη διαφημιστική συνεργάτιδα της βρετανικής ποδοσφαιρικής λίγκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣάρωσε ακόμα μία Πέμπτη η εκπομπή της Βίκυς Χατζηβασιλείου στον Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Neutrogena λανσάρει μια παγκόσμια καμπάνια με το tagline \"See What\'s Possible\", που αποτελεί την τελευταία από μια σειρά ενίσχυσης της γυναικείας προσπάθειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκάθαρη είναι η προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού στην καθημερινή σειρά «Mπρούσκο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκληρή μάχη έδωσαν το βράδυ της Τρίτης η Μουρμούρα με το Μπρούσκο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο entertainment παρακλάδι της J Walter Thompson, δημιούργησε την πρώτη σειρά ντοκιμαντέρ, που είναι σχετική με τις πιο ισχυρές γυναίκες στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ joint chief executive της J Walter Thompson Athens γράφει στην ηλεκτρονική έκδοση του Campaign για την αναπάντεχα διαφορετική όψη της Ελλάδας, που προσφέρει ελπίδα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθιερωμένη η προτίμηση των τηλεθεατών το βράδυ τη Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Interpublic ανακοίνωσε την τοποθέτηση του Philippe Krakowsky στη θέση του chairman της IPG Mediabrands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hilton Worldwide προχωρά στο λανσάρισμα της μεγαλύτερης παγκόσμιας καμπάνιας στην ιστορία της, για να ενθαρρύνει τους επισκέπτες της να προχωρήσουν άμεσα στο \"κλείσιμο\" πακέτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο επεισόδιο της νέας χρονιάς συγκέντρωσε το τηλεοπτικό ενδιαφέρον το βράδυ της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PHD ετοιμάζεται να προωθήσει τον managing director της PHD Australia, Toby Hack στο νεοδημιουργηθέντα ρόλο του chief executive της PHD International.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory