Τα Lidl και πάλι στην Euro RSCG
H Euro RSCG ήταν νικήτρια στο κλειστό spec για το διαφημιστικό λογαριασμό της Lidl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Euro RSCG ήταν νικήτρια στο κλειστό spec για το διαφημιστικό λογαριασμό της Lidl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Frank έχει αναλάβει το επικοινωνιακό λανσάρισμα των νέων εφηβικών περιοδικών It’s me (εβδομαδιαίο) και Super Magazine (μηνιαίο) της νέας εκδοτικής εταιρείας Αστρίτης Εκδόσεις, που κυκλοφόρησαν ήδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιάννης Λουκάς ανέλαβε καθήκοντα Business Solutions Director στην εταιρεία Manpower, προερχόμενος από τον Εκδοτικό Οργανισμό Direction, στον οποίο κατείχε τη θέση του αναπληρωτή γενικού διευθυντή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH McCann Erickson Athens ανέλαβε την επικοινωνία της εταιρείας Almaverde Bio.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ashley&Holmes ανέθεσε η FG Europe την επικοινωνία των κλιματιστικών Fujitsu, με την πρώτη καμπάνια να έχει κάνει ήδη την εμφάνισή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH re|direct, το ελληνικό ανεξάρτητο agency που ειδικεύεται σε online marketing και επικοινωνία, έγινε το πιο πρόσφατο μέλος του παγκόσμιου δικτύου ανεξάρτητων agencies, Thenetworkone (www.thenetworkone.com).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χριστίνα Νικολαΐδη ανέλαβε καθήκοντα διευθύντριας Μarketing της L’Oreal Professionnel, προερχόμενη από τη θέση της Marketing Manager της Garnier και Maybelline στον κλάδο ευρείας του ομίλου L’Oreal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH διαφημιστική εταιρεία DDB αναδείχθηκε νικήτρια στο διαγωνισμό του Casino Λουτρακίου. Στο spec είχαν κληθεί συνολικά πέντε διαφημιστικές εταιρείες, DDB, ΑΔΕΛ, attp, Lowe Athens και Publicis. Η ανάθεση αφορά το σύνολο του λογαριασμού διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Green Bank είναι το πρώτο όνομα που προτάθηκε για τον τραπεζικό Οργανισμό που θα προκύψει από τη συγχώνευση της Πειραιώς με το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και την Αγροτική Τράπεζα. Aν προχωρήσει το deal, μιλάμε για συγχώνευση του 6ου μεγαλύτερου διαφημιζόμενου στην Ελλάδα για το 2009 με τον 18ο και τον 56ο αντίστοιχα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, η συνολική διαφημιστική δαπάνη και των τριών τον προηγούμενο χρόνο άγγιξε τα 40 εκατομμύρια ευρώ… Το λογαριασμό της Πειραιώς χειρίζεται η Bold Ogilvy, ενώ μετά την ακύρωση του σχετικού spec η Ashley & Holmes εξακολουθεί να έχει την ευθύνη της διαφημιστικής προβολής του ΤΑΧ.ΤΑΜ… Η Αγροτική έχει τη δική της θυγατρική στο χώρο της επικοινωνίας, την Ateadvertising. Για να δούμε για ποιον θα δουλέψει η συγχώνευση…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράγοντες της αγοράς, που θέλουν να μείνουν ανώνυμοι, μας εξέφρασαν τις ενστάσεις τους για τα Effies και θεωρούμε πως πρέπει να ακουστεί η φωνή τους, καθώς ο δημιουργικός διάλογος μόνο καλό μπορεί να κάνει στους θεσμούς. Όπως μας είπαν, τα Effies τούς φάνηκαν εκτός θέματος, καθώς δεν παρουσίαζαν τα αποτελέσματα. «Μια πιο ελαφριά version των Ermis» χαρακτήρισε τη βραδιά κάποιος, εκφράζοντας την ένσταση πως κανείς δεν εξηγούσε πώς και κατά πόσο η διαφήμιση επηρέασε τις πωλήσεις, το μερίδιο, τη γνώση, την αποδοχή (ή οτιδήποτε άλλο)… του προϊόντος από τον καταναλωτή και πόσο σημαντική είναι τελικά η καλήσχέση ανάμεσα σε πελάτη και διαφημιστική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα βραβεία αποτελεσματικότητας δόθηκαν για το 2010, σε μια σχετικά σεμνή αλλά καλοστημένη εκδήλωση, με κόσμο λιγότερο από τα εισιτήρια που είχαν διατεθεί (βραδιά χωρίς Μουντιάλ!) και παρουσίες κατά κύριο λόγο μόνο από τις εταιρείες που βραβεύτηκαν… Έλειψαν οι ανταγωνιστές και από τις δυο πλευρές και φαίνεται πλέον πως στα όποια βραβεία θα καταλαβαίνουμε τους νικητές κατά την προσέλευσή τους…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌχι μια, όχι δυο, όχι τρεις, αλλά τέσσερις και ίσως παραπάνω να ’ναι οι εταιρείες από το χώρο των τηλεπικοινωνιών που μπορεί να βγουν σε spec τοΦθινόπωρο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory