Εθνική
Σήμερα ξεκινούν οι παρουσιάσεις των 5 μνηστήρων για το λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας κι η αγωνία έχει φτάσει στο κατακόρυφο. Πάντως κι εδώ μια «επικοινωνιακή διαβούλευση» δεν θα άφηνε περιθώρια για ψιθύρους…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣήμερα ξεκινούν οι παρουσιάσεις των 5 μνηστήρων για το λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας κι η αγωνία έχει φτάσει στο κατακόρυφο. Πάντως κι εδώ μια «επικοινωνιακή διαβούλευση» δεν θα άφηνε περιθώρια για ψιθύρους…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΖήτημα μηνών λένε ότι είναι η απελευθέρωση της αγοράς Στοιχήματος στην Ελλάδα, καθώς, πέρα από τις όποιες πιέσεις ασκούνται από συγκεκριμένα λόμπι των Βρυξελλών, η κυβέρνηση εκτιμά πως η -όποια-ζημία που θα υποστεί ο ΟΠΑΠ (που ούτως ή άλλως παραμένει πολύ ανταγωνιστικός), θα αντισταθμιστεί και με το παραπάνω από τα άμεσα και έμμεσα φορολογικά έσοδα που θα προκύψουν από την απελευθέρωση της αγοράς, έσοδα που σήμερα «χάνονται» στο διαδικτυακό στοιχηματισμό… Πιέσεις προς αυτή την κατεύθυνση ασκούνται και στο εσωτερικό, καθώς μεγάλα επιχειρηματικά σχήματα(«διαπλεκόμενα» και μη) έχουν πάρει ήδη θέση και αναμένουν…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέος επικεφαλής στο Conn-X TV ο Κώστας Φίλιππας, προερχόμενος από τη Γενική Διεύθυνση Εγχώριων Παρόχων του ΟΤΕ και πιο παλιά στέλεχος στην KPMG. Είναι ο άνθρωπος που θα αναλάβει να υλοποιήσει το μεγαλόπνοο σχέδιο του Οργανισμού για τη συνδρομητική τηλεόραση…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι κύριοι του 30% δέχονται να συζητήσουν κάθε πρόταση για εξαγορά τίτλου εφημερίδας, ωστόσο δεν κάνουν ακόμη καμία κίνηση. Μάλιστα δεν τους φάνηκε θελκτική η τιμή του 1,5 εκατ. ευρώ που πωλείται κυριακάτικη αποκαλυπτική εφημερίδα ως κέλυφος για να μεταφέρουν το έμψυχο υλικό, όταν και εφόσον η μοίρα το ορίσει. Άγνωστη είναι και ημοίρα ενός asset που ανήκει στην περιουσία άλλου εκδοτικού Οργανισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο deal Βγενόπουλου-Βασιλάκη ήταν όλα τα λεφτά. Εξαιρετική κίνηση, άψογη στρατηγική και στο κατάλληλο timing. O mr Μig έδειξε το δρόμο… Πάντως ήδη κάποιοι και από το χώρο των media και της επικοινωνίας δουλεύουν αντίστοιχα στρατηγικά σχέδια, με καλές προοπτικές θετικής εξέλιξης…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εξελίξεις τρέχουν και οι εταιρείες συνασπίζονται. Η κατάσταση στο outdoor γέννησε την Ένωση Ερμής, ενώ η όξυνση του ανταγωνισμού στον τομέα της παραγωγής έφερε την DiGi8… Φαίνεται ότι οι εξελίξεις θα πάνε χρονικά λίγο πίσω τη διεύρυνση της ΕΔΕΕ στους παραπάνω τομείς…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚινητικότητα από εκδοτικό σχήμα για εξαγορά έκπληξη και είσοδό του στο Χρηματιστήριο με κρυφές υπεραξίες… Όχι, δεν πρόκειται για τον γνωστό επενδυτή του τελευταίου διαστήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα θετικό νεύμα του μεγάλου ηθοποιού Τομ Χανκς αναμένει η υφυπουργός Πολιτισμού, αρμόδια για τον Τουρισμό, Άντζελα Γκερέκου, προκειμένου να δώσει εντολή στη διαφημιστική που χειρίζεται τον ΕΟΤ νακαταθέσει πρόταση σχετικά με την ενδεχόμενη αξιοποίηση του οσκαρικού φιλέλληνα και συζύγου της ελληνικής καταγωγής Ρίτας Γουίλσον, στην καμπάνια της χώρας για το εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράταση τελικά στο spec του ΟΤΕ, όπου κάποιες από τις συμμαχίες που κυοφορούνται θα αποτελέσουν σίγουρα έκπληξη, γιατί δεν είναι από τις αναμενόμενες…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα τέλη Απριλίου, λίγο πριν από την εκκίνηση των play off της SuperLeague, προγραμματίζεται η έκδοση του καθημερινού «Γαύρου», που προς το παρόν υφίσταται μόνο σε internet-ική εκδοχή. Τη νέα αθλητική εφημερίδα του Αντώνη Πίκουλα, που θα παίξει φουλ… αντιπολίτευση στα πιθανολογούμενα «πέτρινα χρόνια» του Ολυμπιακού -«γιατί η ομάδα είναι ιδέα»- λέγεται ότι σχεδιάζει ο Χρίστος Μουλίνος.Θα κοστίζει 1 ευρώ και θα ποντάρει στην «επόμενη μέρα» στον Ολυμπιακό…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο προηγούμενο Κογιότ σας γράφαμε ότι το ΦΠΑ κλείδωσε στο 21% και πράγματι θα ισχύει από 15 Μαρτίου. Το θέμα τώρα είναι πόσο θα κόψουν οι διαφημιζόμενοι από το media budget και ποιος θα πληρώσει τη νύφη… Τα μέσα ή οι προμηθευτές τους…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια γενναία μήνυση περιμένει όποιους και όποιες αφήνουν ατεκμηρίωτα υπονοούμενα σε θεσμικά έδρανα, χωρίς να μπορούν να προσκομίσουν αδιάψευστα στοιχεία. Ο ένας θιγείς δεν ασχολείται με συκοφαντίες, το ΄χει στο DNA του και το «πουλάει» ως άποψη, ο άλλος όμως δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory