To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

Συμφέροντα

Συμφέροντα

Σύγκρουση μεταξύ δισκογραφικών και καλλιτεχνών και αλυσίδων καταστημάτων πώλησης CDs. Αιτία η απόφαση των δισκογραφικών να δίνουν τις πρώτες κυκλοφορίες των καλλιτεχνών στις εφημερίδες και ηαπάντηση των καταστημάτων να αρνούνται την προώθηση των CD που έχουν πρώτα κυκλοφορήσει με τις εφημερίδες. Η πολιτική αυτή από μερίδα εκδοτών προκαλεί μαρασμό σε πάρα πολλούς κλάδους, ξεκινώντας από τον Τύπο. Ταυτόχρονα δημιουργείται ένα επιπλέον πρόβλημα και στα καταστήματα πώλησης, αφού στη συνέχεια το προϊόνδεν μπορεί να πουληθεί, όπως συμβαίνει με τα DVD, ενώ και η χρέωση στο ΦΠΑ είναι διαφορετική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
παραmedia
Ποιος;

Ποιος;

Ποιος διαφημιστής ετοιμάζεται να ανακοινώσει συνεργασία του ομίλου του με ξένο διαφημιστικό δίκτυο, με σημαντική προίκα;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
παραmedia
Γερουλάνος2

Γερουλάνος2

«Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι η ΕΡΤ να μην μπλέκει σε αυτό που είναι η δουλειά των ιδιωτικών καναλιών… Εφόσον ένα προϊόν μπορεί ναπροβληθεί από τα ιδιωτικά κανάλια, δεν είναι πρώτη προτεραιότητα της ΕΡΤ. Βεβαίως, γιατί να μη δείξει κάποιους αγώνες η ΕΡΤ; Αλλά εδώ γινόταν κάτι άλλο. Μπαίνανε σε μία διαδικασία όπου πληθώριζε η ΕΡΤτις τιμές όλων αυτών των προγραμμάτων. Η ίδια η ΕΡΤ μετά πλήρωνε τα χρήματα αυτά και έχανε λεφτά από την προβολή των αγώνων… Δεν μοιάζουν καν εμπορικοί οι λόγοι»… Όλα αυτά τα πολύ ενδιαφέρονται στη συνέντευξη που παραχώρησε ο υπουργός Πολιτισμού και αρμόδιος για την ΕΡΤ, Παύλος Γερουλάνος, στο Κανάλι 1 του Πειραιά, αναφορικά με την πολιτική της απελθούσας διοίκησης της ΕΡΤ στο χώρο των δικαιωμάτων της SuperLeague. Μένει να δούμε αν θα προχωρήσει καιστο «σπάσιμο» της διετούς συμφωνίας με τις ΠΑΕ Ολυμπιακός και Ξάνθη, αλλά και τι θα κάνει με τα χρήματα που καταβάλλει η ΕΤ3 για την τηλεοπτική προβολή των αγώνων των ΠΑΕ της Β’ Εθνικής…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
παραmedia
Σημεία των καιρών...

Σημεία των καιρών...

Στους χαλεπούς καιρούς που περνάει η αγορά, υπάρχουν ευτυχώς και κάποιοι του χώρου που στηρίζουν μαγαζιά που αντιμετωπίζουν ζόρια, μεσκοπό την εξυγίανσή τους και επανατοποθέτησή τους στην αγορά. Να και κάτι θετικό μέσα στην γκρίζα καταστροφολογία…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
παραmedia
Η πρότασή μας για (περισσότερη) διαφάνεια

Η πρότασή μας για (περισσότερη) διαφάνεια

Η συζήτηση ξεκίνησε την επομένη των εκλογών, όπως συμβαίνει κάθε φορά που μια νέα κυβέρνηση έρχεται στα πράγματα. Συνεχίστηκε όταν άρχισαν να ανακοινώνονται τα διάφορα κρατικά spec. Ειδικά δε με την περίπτωση του ΟΠΑΠ, κορυφώθηκε. Ποιος «χρωστάει» σε ποιον, ποιος έχει σχέση με ποιον, ποιος υποστηρίζει ποιον, ποιος έχει τις «άκρες» για να πάρει το λογαριασμό. Όλη η αγορά συζητά σενάρια και φήμες που έχουν να κάνουν με κομματικές προσδέσεις, προσωπικές σχέσεις, φιλικές συμφωνίες και ανταποδοτικές συνεργασίες, σαν να μην λέειτίποτα η δουλειά, ο κόπος και οι ανθρωποώρες πολλών ανθρώπων που εργάστηκαν μέρες ολόκληρες (και ίσως και νύχτες) για να ετοιμάσουν τις προτάσεις που κατατέθηκαν για τη διεκδίκηση του μεγάλου λογαριασμού. Λες και είναι δυνατόν να μπορεί να πάρει κάποιος το λογαριασμό χωρίς να έχει να προτείνει κάτι αξιόλογο από άποψη επικοινωνιακής στρατηγικής και δημιουργικότητας. Δεν είναι καιρός να διαλυθούν όλες οι σκιές που συνοδεύουν κάθε φορά την ανάθεση κάποιου κρατικού λογαρι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
παραmedia
 Εκνευρισμός…

Εκνευρισμός…

Oι χαμηλές προσφορές κάποιων εταιρειών PR, που αποφασίζουν να διεκδικήσουν τελευταία στιγμή λογαριασμούς, έχει δημιουργήσει τον αντίστοιχο εκνευρισμό…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
παραmedia
Σεπτέμβρης;

Σεπτέμβρης;

Για το φθινόπωρο φαίνεται ότι προγραμματίζεται το μεγάλο spec, παρά τις πρόσφατες ανανεώσεις…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
παραmedia
 Bet stories

Bet stories

Δυο spec εταιρειών που δραστηριοποιούνται στιςυπηρεσίες οn line τυχερών παιχνιδιών βρίσκονται σε εξέλιξη αυτό διάστημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
παραmedia
Αν έχεις τύχη…

Αν έχεις τύχη…

Το ενδιαφέρον δεν είναι ποιος έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τον ΟΠΑΠ. Τυπικά όλοι ενδιαφέρονται, καθώς λόγω μονοπωλίου δεν υφίσταται θέμα ανταγωνισμού και conflict εκτός των εταιρειών που χειρίζονται τους λογαριασμούς των καζίνο. Το ενδιαφέρον είναι οι συζητήσεις που γίνονται στις συσκέψεις των εταιρειών για τις πιθανότητες που αποδίδει κάθε τομέας του «τριχοτομημένου» λογαριασμού. Ξέρετε ποιος θεωρείται ευκολότερος στόχος; Η τύχη. Εξ ου και θα πέσουν και οι πολλές συμμετοχές. Πάντως και στο κομμάτι ΕΚΕ ακούγεται πως θα υπάρξουν περισσότερες από πέντε με έξι συμμετοχές κι αυτό αποτελεί μάλλον έκπληξη!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
παραmedia
Cola Wars…

Cola Wars…

Έντονος ανταγωνισμός μεταξύ Coca-Cola και PepsiCo, με τις δυο εταιρείες να ετοιμάζουν νέα λανσαρίσματα και δυναμική επικοινωνία για την υποστήριξή τους μέσα στο επόμενο διάστημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
παραmedia
Εμπλοκή…

Εμπλοκή…

Περίεργη εμπλοκή σε spec που ήταν θέμα ημερών η ανακοίνωση του νέου αναδόχου του λογαριασμού. Φήμες λένε ότι απομακρύνθηκαν ή διέκοψαν τη συνεργασία τους κάποια από τα στελέχη που έτρεχαν το διαγωνισμό και όλα δείχνουν ότι το spec μάλλον παγώνει ή θα επαναπροκηρυχθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
παραmedia
 Έκπληξη…

Έκπληξη…

Ο ΑΝΤ1 έκανε την έκπληξη και δοκιμάζει τις δυνάμεις του για παροχή περιεχομένου έναντι χρέωσης στο Ιnternet με τη Formula1, καθώς εξασφάλισε τα δικαιώματα για απευθείας μετάδοση μέσω web TV,αλλά και μαγνητοσκοπημένα σε ελεύθερη λήψη. Στη web TV πουλά έναντι 4,99 ευρώ το πλήρες μενού των τριών ημερών κάθε αγώνα (δοκιμαστικά κ.λπ.). Αναμένεται με ενδιαφέρον η ανταπόκριση του φιλοθεάμονος κοινού της Formula.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
παραmedia

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.