![@Αριστερά 1…](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
@Αριστερά 1…
Νέο εκδοτικό εγχείρημα με πιθανούς αποδέκτες τους ψηφοφόρους της Αριστεράς από τον Νίκο Τσαγκρή με την υποστήριξη του επιχειρηματία Χρήστου Καλογρίτσα, πάλαι ποτέ εκδότη της «Πρώτης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο εκδοτικό εγχείρημα με πιθανούς αποδέκτες τους ψηφοφόρους της Αριστεράς από τον Νίκο Τσαγκρή με την υποστήριξη του επιχειρηματία Χρήστου Καλογρίτσα, πάλαι ποτέ εκδότη της «Πρώτης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσης, σε εντατικές προετοιμασίες βρίσκεται ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης για το νέο κυριακάτικο φύλλο που θα βγάλει, με στόχο να αποκτήσει ο ΣΥΡΙΖΑ μια πιο φιλική φωνή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μέτρα αξιολόγησης του προσωπικού της θα προχωρήσει η ΕΡΤ το επόμενο διάστημα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλαδική εμβέλεια θα διεκδικήσει το ΑΠΕ, αν προκηρυχθούν οι ραδιοφωνικές άδειες τον Οκτώβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOnline ράδιο, που θα ακούγεται και στα 260 καταστήματά του, λανσάρει η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιείται στην Ελλάδα ακούγεται πως επανεξετάζει πολυεθνική…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεταξύ άλλων, η επιστολή αναφέρει πως ο ΙΑΒ Hellas «εδώ και μερικά χρόνια περιστρέφεται και εξυπηρετεί τα συμφέροντα ενός ανθρώπου»...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάντως, η γενική συνέλευση, στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκαν και οι αρχαιρεσίες, έκρυβε εκπλήξεις και σημαντικές καταγγελίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑXρονιά αλλαγών θα είναι, όπως όλα δείχνουν, η φετινή για τον IAB Hellas, που πορεύεται για την επόμενη διετία με νέα Δ.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτιά στις δαπάνες για την Τράπεζα Πειραιώς..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέρα από τις 4 εθνικές γενικής στόχευσης, μάλλον θα υπάρξουν και άλλες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory