Skip ads με 3 ευρώ…
Μόνο με 3 ευρώ το μήνα θα μπορούν οι τηλεθεατές να βλέπουν προγράμματα του ΑΝΤ1 χωρίς διαφημίσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόνο με 3 ευρώ το μήνα θα μπορούν οι τηλεθεατές να βλέπουν προγράμματα του ΑΝΤ1 χωρίς διαφημίσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον αριθμό 5 ή 6 δείχνει ο Χρήστος Καψάλης, καθηγητής του ΕΜΠ ως λύση για τις τηλεοπτικές άδειες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΊσα βάρκα ίσα νερά τα φέρνουν τα κανάλια με τις ακριβές τους παραγωγές έναντι των διαφημιστικών εσόδων τους. Μοναδική ίσως εξαίρεση ο ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνδιαφέρον για την εξαγορά του Mega διέρρευσε ότι έχει εκδηλωθεί από γνωστό επιχειρηματία...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕλεύθερα άνευ επαγγελματικών υποχρεώσεων κυκλοφορούν αυτήν την περίοδο τρία επιτυχημένα στελέχη της ιδιωτικής τηλεόρασης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Σκλαβενίτης έχει ξεκινήσει την άμεση αποπληρωμή των απαιτήσεων των προμηθευτών της Μαρινόπουλος και αυτό δίνει μια ανάσα και στην αγορά επικοινωνίας...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΡΤ ανέθεσε στις εταιρείες Media Services ΑΒΕΕ και Baker Tilly Greece Ορκωτοί Λογιστές Α.Ε., την εκπόνηση μελετών σχετικά με τα προβλεπόμενα διαφημιστικά έσοδα και το εύλογο κόστος απόκτησης των δικαιωμάτων του Mundial 2018...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε κρίσιμη φάση οι διαπραγματεύσεις για τον Πήγασο, με τις τράπεζες να κάνουν νερά και τους ενδιαφερόμενους να αισιοδοξούν...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚρίσιμα στοιχεία για την επιβίωση του Mega συλλέγει η Grant Thornton κατ’ εντολήν των τραπεζών και ήδη διαπιστώνεται μεγάλη ροή διαφημιστικών εσόδων στην Τηλέτυπος...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλος «θόρυβος» αυτήν την περίοδο από τα κανάλια για το κοινό νόμισμα των μετρήσεων τηλεθέασης με αφορμή και το σουξέ του “Survivor”...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈκτακτη γενική συνέλευση για την «Ειδήσεις Ντοτ Κομ» (ΣΚΑΪ) την 21η Μαρτίου με θέμα την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory