![Αλλάζει χέρια το «Elle»](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Αλλάζει χέρια το «Elle»
Σε προχωρημένες συζητήσεις με ελληνική εταιρεία έκδοσης lifestyle περιοδικών βρίσκεται, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το Lagardere Group...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε προχωρημένες συζητήσεις με ελληνική εταιρεία έκδοσης lifestyle περιοδικών βρίσκεται, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το Lagardere Group...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβληματισμός στο Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής για το καθεστώς των «επιστροφών», καθώς εξετάζεται η κατάργηση της διάταξης του νόμου Βενιζέλου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλυσιδωτές αντιδράσεις προκαλούν στην αγορά οι ακάλυπτες επιταγές του πρακτορείου που είναι στα χέρια MME...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύ δύσκολο φαίνεται το project ψηφιακό ραδιόφωνο για το αρμόδιο υπουργείο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνατροπή της τελευταίας στιγμής καταγράφηκε σχετικά με την απευθείας τιμολόγηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAν και οι καναλάρχες θα τοποθετηθούν επίσημα την ερχόμενη Τετάρτη στο ξενοδοχείο Plaza, ήδη έχουν επεξεργαστεί το Plan B της νέας αδειοδότησης και αυτό περιλαμβάνει μια γκάμα κινήσεων...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπόφαση για Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, ύψους 6,2 εκατ. ευρώ, έλαβε η έκτακτη γενική συνέλευση του πρακτορείου διανομής Τύπου «Ευρώπη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ιβάν Σαββίδης συνεχίζει να κινείται μεθοδικά και προχωρά σε σημαντικές κινήσεις σε άλλους τομείς του επιχειρείν…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Γκρίνια» ακούστηκε πως υπήρξε σε spec του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory