![Αλλαγές…](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Αλλαγές…
Μετά την ολοκλήρωση των διοικητικών αλλαγών στην Dentsu Αegis Network, κατατέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στο ΓΕΜΗ και το νέο Δ.Σ. της Isobar-iProspect.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την ολοκλήρωση των διοικητικών αλλαγών στην Dentsu Αegis Network, κατατέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στο ΓΕΜΗ και το νέο Δ.Σ. της Isobar-iProspect.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑίσθηση έκανε η καμπάνια που «έτρεξε» η Διαμαντής Μασούτης για το πρόγραμμα «Tριπλομανία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέρα από τη μετακόμιση στα νέα γραφεία στο Χαλάνδρι, η Publicis (MMS) πραγματοποίησε πρόσφατα και άλλες σημαντικές κινήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆνθρακες ο θησαυρός της πώλησης του Kontra Channel και η αγορά αναρωτιέται ποιον συνέφερε η διαρροή της είδησης περί δήθεν πώλησης του καναλιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈτοιμος και προετοιμασμένος για τη μάχη που έρχεται στην τηλεόραση ο Θοδωρής Κυριακού...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆρχισαν τα όργανα στον ΕΔΟΕΑΠ, παρά τη διαχείριση της κρίσης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά 10% αυξάνεται η δαπάνη του Δήμου Αθηναίων για διαφημίσεις σε κοινόχρηστους χώρους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων θα καθίσει ο πρώην εκδότης του ΔΟΛ, Σταύρος Ψυχάρης, και 10 στελέχη της Alpha Bank, για την υπόθεση δανείου προκειμένου να αγοράσει μετοχές του ΔΟΛ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘετικά άκουσαν οι αρμόδιοι την πρόταση των εκπροσώπων του περιφερειακού και κλαδικού Τύπου για την πραγματοποίηση έρευνας αναγνωσιμότητας για τα μέσα της Περιφέρειας…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌσο και να θέλει κανείς να δει θετικά το θέμα της διάσωσης του ΕΔΟΕΑΠ, τα «κουκιά» δεν βγαίνουν για τους μικρομεσαίους των ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑPower, control and money: αυτό είναι το τρίπτυχο που ονειρεύεται κάθε δημιουργός που σέβεται τον εαυτό του εντός ΑΕΠΙ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας η διαφήμιση του δικτύου καταστήματος Jumbo με το ομόφυλο ζευγάρι που αγοράζει παιχνίδια...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory