
Άστεγοι…
Πιέσεις να συνεργαστεί με τους «άστεγους» της Σούπερ Λίγκα δέχεται η ΕΡΤ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιέσεις να συνεργαστεί με τους «άστεγους» της Σούπερ Λίγκα δέχεται η ΕΡΤ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νομικό γραφείο μιας βαθιάς γνώστριας των ΜΜΕ από την εποχή του Alter ανέλαβε από το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής την εκπόνηση ειδικής μελέτης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαι άλλα στάδια (τα οποία θα αποκαλυφθούν σύντομα) περιλαμβάνει η συνεργασία της Wind με τη διεθνή υπηρεσία…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως αποκάλυψε το RetailToday, ο Τούρκος Μr. Survivor Ατζούν Ιλιτζαλί κάνει την είσοδό του και στο χώρο του ελληνικού λιανεμπορίου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ύψους 6 εκατ. ευρώ αποφάσισε η Universal Media (UM) σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων, που πραγματοποιήθηκε στα μέσα Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρικλοποδιές Φουρθιώτη στον Φίλιππο Βρυώνη λίγες ημέρες πριν από την ανακοίνωση του ΕΣΡ για τα κανάλια που προκρίνονται προς αδειοδότηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚοντά στη στάση Νομισματοκοπείο στο μετρό επί της Λεωφόρου Μεσογείων οι εγκαταστάσεις της εφημερίδας «Έθνος»...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιευθυντή/ντρια Επικοινωνίας αναζητεί και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τρία γκανιάν ο ΑΝΤ1 κάνει ντρίπλα στον ανταγωνισμό, προκειμένου να ανακτήσει το χαμένο έδαφος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δαυίδ τα έβαλε με τους Γολιάθ στην αγορά της μπίρας και η μάχη αναμένεται με ένταση στους επόμενους μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory