![Shopping stars…](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Shopping stars…
Δυνατή η επενέργεια του Mega, τρία χρόνια μετά το κλείσιμο της ενημερωτικής του φωνής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυνατή η επενέργεια του Mega, τρία χρόνια μετά το κλείσιμο της ενημερωτικής του φωνής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τις μεγάλες πλατφόρμες κινητής τηλεφωνίας (Cosmote, Vodafone, Wind) θα συνεργαστεί πρωτίστως η διαδικτυακή τηλεόραση της Alter Ego...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα περίπτερα θα ξαναβγεί η εφημερίδα «Μακεδονία», ύστερα από 10 μήνες, και η επανέκδοσή της θα συμπέσει με την έναρξη της 83ης ΔΕΘ, πριν τα μέσα Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠυρετωδώς γράφονται και σβήνονται ονόματα στα επικοινωνιακά επιτελεία των κομμάτων, παλιών και νεοπαγών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέο διευρυμένο ρόστερ συνεχίζει, σύμφωνα με πληροφορίες, η MIG όσον αφορά τους διαφημιστικούς λογαριασμούς της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην παραγωγή καθημερινής ελληνικής σειράς προχωρά ο ΣΚΑΪ τη νέα τηλεοπτική σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαψεύδει εξωδίκως και ανεπισήμως η πλευρά του Δημήτρη Κοπελούζου τα περί εμπλοκής του σε συζητήσεις για την αγορά του Mega...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο χώρο των υπηρεσιών πληρωμών φαίνεται πως ετοιμάζεται να μπει o Όμιλος ΟΤΕ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκούγεται πως ο μέτοχος του Mega, Βαγγέλης Μαρινάκης θα διεκδικήσει την αδιάθετη 6η άδεια γενικού περιεχομένου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγή συνεργάτη στο χώρο της επικοινωνίας φαίνεται ότι αποφάσισε παραδοσιακό ελληνικό brand...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιέσεις να συνεργαστεί με τους «άστεγους» της Σούπερ Λίγκα δέχεται η ΕΡΤ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νομικό γραφείο μιας βαθιάς γνώστριας των ΜΜΕ από την εποχή του Alter ανέλαβε από το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής την εκπόνηση ειδικής μελέτης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory