![TBWA: Αποχώρησε η Global CMO του δικτύου](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
TBWA: Αποχώρησε η Global CMO του δικτύου
Αποχώρησε από την TBWA\Worldwide η Kyla Jacobs, η οποία διατηρούσε τον ρόλο της global CMO ενώ ανήκε και στην ηγετική διοικητική ομάδα του δικτύου της Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχώρησε από την TBWA\Worldwide η Kyla Jacobs, η οποία διατηρούσε τον ρόλο της global CMO ενώ ανήκε και στην ηγετική διοικητική ομάδα του δικτύου της Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ23 χρόνια από την ημέρα που ο 10χρονος Ανδρέας Γιαννόπουλος έγραψε το ημερολόγιο του με όραμα: Το Χαμόγελο κάθε Παιδιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ υποβολή συμμετοχών θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο 2018 και η εκδήλωση απονομής των βραβείων προγραμματίζεται για τον Απρίλιο 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ προσοχή και τα βλέμματα των φίλων των αποστάσεων είναι από τώρα στραμμένα στους 10 πρωταθλητές που κατεβαίνουν με την πολυπληθή, γαλάζια ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑFake news τα περί αναστολής έκδοσης του καθημερινού φύλλου του «Έθνους»…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈντονα κυκλοφορεί το σενάριο πως εάν ο ιστορικός τίτλος επιστρέψει στα μανταλάκια των περιπτέρων, ταυτόχρονα θα κάνει την εμφάνισή του και ένας «παραπλήσιος»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση χορηγού, που θα βάλει «ζεστά» 60.000 ευρώ το μήνα βρίσκεται ο δημοσιογράφος των αποκαλύψεων...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιο δυναμική στρατηγική marketing σχεδιάζει για το επόμενο διάστημα το brand smartphones
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ύψους 5,5 εκατ. ευρώ προχώρησε πρόσφατα η Universal Media...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Γενική Γραμματεία Ισότητας Φύλων τοποθετείται με αφορμή τηλεοπτικά προγράμματα και διαφημίσεις, που θεωρεί πως δεν σέβονται την ισότητα των φύλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα στοιχεία για τις πληρωμές που διενεργήθηκαν, προς φυσικά και νομικά πρόσωπα, εντός του πρώτου εξαμήνου του 2018, γνωστοποίησε η Εθνική Τράπεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αρχή έκαναν οι Τουρκικές Αερογραμμές και είναι σίγουρο πως θα ακολουθήσουν και άλλοι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory