Κόντρα ΚΑΕ Ολυμπιακός και 24MEDIA
Εξώδικη διαμαρτυρία στην ιστοσελίδα Sport 24 και την 24MEDIA απέστειλε η ΚΑΕ Ολυμπιακός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξώδικη διαμαρτυρία στην ιστοσελίδα Sport 24 και την 24MEDIA απέστειλε η ΚΑΕ Ολυμπιακός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣταθμός και εργαζόμενοι εξέδωσαν ανακοινώσεις για την επίθεση στο κτίριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚέρδισε το βραβείο του καλύτερου λανσαρίσματος για το έτος 2018 στην κατηγορία κατεψυγμένα κρεατοσκευάσματα στο 18ο Συνέδριο Marketing & Πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Minos EMI – Universal Music και τα Public ανακοινώνουν την κυκλοφορία μιας σειράς limited χρωματιστών βινυλίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Τομέας Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ και Επιχειρηματιών (ΤΟΓΜΕ) της ΕΕΔΕ διοργανώνει την Τρίτη 27/11 στις 17.30 εσπερίδα με τίτλο «Θέλετε να απογειώσετε την επιχείρησή σας; Τοποθετήστε περισσότερες γυναίκες σε διοικητικές θέσεις».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ζεστό» χρήμα από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που μεταδίδουν πρόγραμμα μέσω Διαδικτύου, θα μπει στο δημόσιο ταμείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦρενάρει κατά τα φαινόμενα η τριπλή εκλογική αναμέτρηση της αδειοδότησης των περιφερειακών καναλιών, εκτός και αν γίνει κάποιο θαύμα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαρία Λαζαρίμου κάνει τη δυναμική επάνοδό της στην αγορά των Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην πίστη του στην ελληνική αγορά και στις δυνατότητες ανάπτυξης της Vizeum στη χώρα μας εξέφρασε ο Global President του δικτύου media Thomas Le Thierry.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory