![Τροπολογία...](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Τροπολογία...
Τροπολογία για την «παρακώλυση κυκλοφορίας του Τύπου» κατέθεσε το ΥΨΗΠΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤροπολογία για την «παρακώλυση κυκλοφορίας του Τύπου» κατέθεσε το ΥΨΗΠΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεωμένη η ομάδα πολιτικής επικοινωνίας που πλαισιώνει τον πρωθυπουργό στο δρόμο προς τις εκλογές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚανείς δεν θέλει το κτίριο του παλιού ΔΟΛ στη Μιχαλακοπούλου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα γενικό μάζεμα στα οικονομικά των Μέσων του παρήγγειλε ο ισχυρός μιντιάρχης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρέχουν και δεν φτάνουν τα αδειοδοτημένα κανάλια να βρουν πολιτιστικές εκπομπές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε καλό μάτι είδαν οι άνθρωποι της αγοράς τη μεταγραφή της Βάσιας Σούλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚλειστά κρατούν τα χαρτιά τους οι μνηστήρες για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ΠΑΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες καθυστερήσεις παίζονται στο σχέδιο πλειστηριασμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠονάει ο λογαριασμός του καναλιού τον ιδιοκτήτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την συμμετοχή στην Α.Ε. που θα έχει το ρόλο του ρυθμιστή στην πλατφόρμα για την τηλεοπτική διαφήμιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory