![Μiami…](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Μiami…
Θετικά σχόλια για το Workshop Idea to Pitch, το οποίο οργανώθηκε από την ΕΔΕΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘετικά σχόλια για το Workshop Idea to Pitch, το οποίο οργανώθηκε από την ΕΔΕΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια c(l)opy right κατηγορεί η δημοτική παράταξη του Παύλου Γερουλάνου την Κουμουνδούρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα σκληρό παρασκηνιακό deal ακούγεται πως παίζεται αυτήν την περίοδο για το θέμα του 2%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛιγότερα πολιτικά συνθήματα ζήτησε ο Κωστής Μπακογιάννης από τον «Αθήνα 9,84»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ είσοδος της Praxia Bank και της νέας τράπεζας του Ομίλου Βαρδινογιάννη στην ελληνική αγορά αλλάζουν τα διαφημιστικά budget
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δύο διαφημιστικές εταιρείες έχει «μοιράσει» τους λογαριασμούς του μεγάλος όμιλος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαινοτόμα προγράμματα σε σύγχρονους τομείς της αγοράς, με έξυπνο συνδυασμό θεωρητικών μαθημάτων και πρακτικής άσκησης, καθώς και ευέλικτο ωράριο για φοιτητές και εργαζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑXωρίς εξέλιξη πέρασε αυτή η περίοδος για τα σημαντικά specs της Lidl Hellas και των ΕΛΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ EACA, μέσω του εκπαιδευτικού της φορέα edcom όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, προσκάλεσε φοιτητές Μέλη της από όλη την Ευρώπη να βρεθούν την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου στο Παρίσι για το International Advertising Summer School 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory