![ΑΣΕΠ για τα κανάλια;](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
ΑΣΕΠ για τα κανάλια;
Στροφή 180 μοιρών για την κυβέρνηση σχετικά με την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτροφή 180 μοιρών για την κυβέρνηση σχετικά με την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑληθεύουν οι φήμες για τον πολυεθνικό όμιλο επικοινωνίας;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕφημερίδες που δεν πληρώνουν, που χρωστάνε, που απασχολούν 1 (!) εργαζόμενο, που «κουβαλάνε» σωρό μηνύσεων...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Επενδυτής η γνωστή εφημερίδα, επιστρέφει κάθε Σάββατο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα σήματα «Γάμος», «Διακοπές», «Smart Home» και «EΥΡΗΚΑ» κατοχύρωσε η εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε προχωρημένες συζητήσεις βρίσκονται δύο εταιρείες του χώρου της Eπικοινωνίας…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συμφωνία με εταιρεία από τις ΗΠΑ προκειμένου να αναλάβει το μάρκετινγκ της ΠΑΕ Αρης φαίνεται να έχει έρθει ο ισχυρός άνδρας των κιτρίνων, Θόδωρος Καρυπίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διαδικασία διερεύνησης της αγοράς επικοινωνίας ακούγεται πως έχει μπει σημαντικός retailer
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα εταιρεία από τον Νίκο Χατζηνικολάου και την Κρίστυ Τσολακάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα εμπορικά σήματα easyTrapeza και easyBank κατοχύρωσε ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλο και πιο έντονα ακούγεται η φήμη πως έρχονται αλλαγές στο ρυθμιστικό πλαίσιο για τη διαφήμιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory