![Το τέλος του 2328…](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Το τέλος του 2328…
Τέλος στο Νόμο Βενιζέλου για τη λειτουργία των ΜΜΕ και της Διαφήμισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέλος στο Νόμο Βενιζέλου για τη λειτουργία των ΜΜΕ και της Διαφήμισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα στήλη στα newsletters Βusines Today και Retail Today της Direction με τη συνεργασία του ΣΔΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τηλεργασία αναµένεται να συνεχιστεί σε έναν από τους µεγάλους οµίλους επικοινωνίας της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ∆ιαχειριστής της νέας εταιρείας είναι ο ∆ηµήτρης Φέσσας, γιος του Θόδωρου Φέσσα και της Έφης Κουτσουρέλη του Οµίλου Quest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καναλάρχες ζητούν στήριξη από το Μαξίµου λόγω βουτιάς...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ισχύει μετά την ακύρωση του προγράμματος όσον αφορά τα διαφημιστικά κονδύλια που αφιερώθηκαν για την προώθηση των ΚΕΚ;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ραντεβού τον Σεπτέμβριο» δίνει το μεγάλο κανάλι στα media agencies
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Γιατί να δω ΕΡΤ;» είναι το ερώτημα που θα θέσει η Qed Market Research
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ira Media αναλαμβάνει, σύμφωνα με πληροφορίες, το λογαριασμό media planning & buying και ολοκληρώνει το roster επικοινωνίας της Volton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα οικονομικά στοιχεία των διαφημιστικών εταιρειών μελετά α ο αρμόδιος υπουργός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤουλάχιστον ανόητη η επίθεση στον ΕΟΤ για την επένδυση στην Google
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ανακούφιση υποδέχθηκε η ελληνική αγορά την απόφαση της να σταματήσει τη δραστηριοποίησή της στο media auditing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory