
Vivartia…
Μεγάλο το marketing ενδιαφέρον μετά την απορρόφηση των La Pasteria και Everest από την Goody’s
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο το marketing ενδιαφέρον μετά την απορρόφηση των La Pasteria και Everest από την Goody’s
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πλειστηριασμός του πρακτορείου διανομής Τύπου «Ευρώπη» και η Black Friday
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύ κοντά στο να εξασφαλίσει τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων της Εθνικής Ποδοσφαίρου βρίσκεται ο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια διακρίσεις στο σύστημα της χρηματοδότησης των επιλέξιμων δαπανών παραπονιούνται εταιρείες παραγωγής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ λόγος που η πλειονότητα των αναγνωστών (70%) προτίθεται να πληρώσει 10% για την εφημερίδα του...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξήθηκε το ποσό που θα διαθέσει για το 2021 ο ΟΣΔΕΛ στους συμβασιούχους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚόλαφος για τα κομματικά ραδιόφωνα η εισήγηση της ομάδας εργασίας για τη Ραδιοφωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory