Optotech: Λανσάρει το Eye Tracking
Optotech: Λανσάρει το Eye TrackingΗ χρήση της νέας τεχνολογίας συνίσταται στην καταγραφή των κινήσεων του ματιού σε μια οθόνη με τη χρήση ειδικού ανιχνευτή, δίνοντας χρήσιμα συμπεράσματα για το τι κοιτάει ο χρήστης σε πραγματικό χρόνο, που δηλαδή προσηλώνει το βλέμμα του και με ποιο τρόπο. Ήδη το Eye Tracking, υιοθετείται σε παγκόσμιο επίπεδο από εταιρείες – κολοσσούς, όπως η Apple, η Google και η Toyota, αλλά και σε εθνικό επίπεδο από τις εταιρείες Coca Cola Τρία Έψιλον και Unilever.
Σε ειδική εκδήλωση, οι εκπρόσωποι της Optotech, η οποία εδρεύει στην Κρήτη, ανέλυσαν τις εφαρμογές του Eye Tracking σε διάφορους τομείς του marketing, τονίζοντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα ανά τομέα. Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκαν στις εφαρμογές του marketing που περιλαμβάνει αξιολόγηση ιστοσελίδων, έντυπες και ηλεκτρονικές διαφημίσεις, τηλεοπτικά spot, αξιολόγηση ραφιών και χώρων και βιομηχανικό σχέδιο.