Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr
Οι #Timeliners_ads στο advertising.grΤελευταία εβδομάδα για τους περισσότερους πριν τις διακοπές και για την στήλη κι έτσι λέμε να σας γαργαλήσουμε λίγο
• Ο ΕΟΤ γυρνάει ταινία που θα παιχτεί στο εξωτερικό. Που το μάθαμε; Εκεί που τα μαθαίνουμε όλα, στο twitter. To έγραψε ο @tommagdalinos "Είμαι σε γύρισμα για διαφήμιση του Ε.Ο.Τ. Που θα παιχτεί στο εξωτερικό. Να και τα διεθνή μας... χαχαχα". Καλή επιτυχία Τom και συνέχισε να μας ενημερώνεις. (Να υποθέσουμε ότι η ταινία γίνεται δωρεάν γιατί διαγωνισμό δεν πήραμε είδηση, σωστά);
• Ανακαλύψαμε κανάλι της Περιφέρειας Κρήτης στο YouTube. Πολύ καλή η πρωτοβουλία όμως αν καταλαβαίνουμε καλά από τα σχόλια κάτω από τις ταινίες και τον αριθμό των views μάλλον μεταξύ μας παινεύουμε τα γένια μας. Όπως και να έχει, ο χρήστης @vmanias είδε μία από τις ταινίες του καναλιού και να τι λέει γι’ αυτήν στο twitter "Ίσως η καλύτερη διαφήμιση με αντικείμενο τον Ελληνικό Τουρισμό τα τελευταία χρόνια. Αξίζει να τη δείτε #TheIslandOfCrete". Δείτε την λοιπόν εδώ
• Η Ogilvy & Mather ετοίμασε για εφημερίδα της Χιλής μία σειρά από πολύ προκλητικές διαφημίσεις που δείχνουν δημοφιλείς νεκρούς να θάβουν ζωντανούς σε μια προσπάθεια της εφημερίδας να πείσει το κοινό της ότι οι εφημερίδες... τραγουδάνε ακόμα. Ολόκληρο το σχετικό άρθρο εδώ
• Είπαμε θα σας γαργαλήσουμε σήμερα
Αν αντέχετε και δεν σοκάρεστε εύκολα, να μια σειρά από αρκετές ακόμα απαγορευμένες διαφημίσεις, εντελώς ακατάλληλες για ανηλίκους.
• http://redpepper.gr/tees/new/#/plirothika/ λέγεται το site που πουλάει μπλουζάκια με μηνύματα εμπνευσμένα από αυτά που ανεβάζουμε στο Facebook και τα σχετικά κοινωνικά δίκτυα. Ιδού μερικά σχέδια κι έχουν και σελίδα στο Facebook εννοείται (εκεί τους βρήκαμε κι εμείς)
• Έχουμε ξεφύγει; Pop Culture Ice Creams και βρείτε το δικό σας εδώ
• Σε ασανσέρ το έχετε κάνει; Δείτε πως το κάνουν σε κοινή θέα εδώ
• Το πιο γαργαλιστικό συνέβη την Κυριακή. Η Lifo ανέβασε στο site της και μετά στο facebook (και στο twitter) το εξής post: Η μεγαλύτερη διαφημιστική αποτυχία στην ιστορία των αποτυχιών (και των διαφημίσεων)! Και στο τέλος ανατροπή στην ανατροπή.
Μου το είπε ο Βασίλης: "Η Shell αποφάσισε να κάνει μια καμπάνια για να φτιάξει το ίματζ της, θέλοντας να μας δείξει πόσο φιλική είναι σαν εταιρία προς την Αρκτική και το περιβάλλον γενικότερα. Αποφάσισαν λοιπόν, εκτός από τις συνηθισμένες φώτο με τα σλόγκαν τους, να διαθέσουν 5-6 φώτο όπου μπορούσε όποιος θέλει να γράψει την ατάκα του - φτιάχνοντας δηλαδή εκατοντάδες διαφημίσεις υπέρ της Shell. Αυτό τουλάχιστον, υποτίθεται, ήταν το σχέδιο στο μυαλό του τμήματος μάρκετινγκ της Shell.
Δυστυχώς όμως για αυτήν, τους πήραν χαμπάρι από το 4chan, με αποτέλεσμα να έχει πέσει τρομερό τρολάρισμα/κράξιμο από χτες, και αυτοί να μην έχουν πάρει ακόμα χαμπάρι!
Να μερικές από τις δημοφιλέστερες "διαφημίσεις" μέχρι στιγμής"
Αλλά (εδώ, ολόκληρο το άρθρο της lifo) επρόκειτο περί ευφυούς spoof της Greenpeace.Διαβάστε επιμελώς και με την σειρά τα links που ακολουθούν για δύο πολύ σοβαρούς λόγους:
1. Για να θαυμάσετε κι εσείς αυτήν την εξαιρετικά αποτελεσματική ενέργεια επικοινωνίας που είναι δεδομένο πως θα γίνει case study
2. Για να δείτε πόσο σημαντικό είναι να διαβάζουμε πολύ καλά τα links και το που οδηγούν πριν τα κάνουμε like, share κλπ.
a/.Let\'s Go Public! Ad Contest Gallery
b Greenpeace, the Yes Men and the inside story of #ShellFail
c Crowd-Sourced Shell Parody Ad Now a Billboard in Houston
• Ας κλείσουμε όπως αρχίσαμε. Καλοκαίρι, Ελλάδα, κοινωνικά δίκτυα. Εδώ θα δείτε τη δύναμη του crowdsourcing.940 pins έχουμε ανεβάσει μέχρι στιγμής στο συμμετοχικό board Smells Like Greek Summer στο Pinterest ταξιδεύοντας εικόνες και ήχους (!) από όλη την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο. Ανεβάστε κι εσείς τις δικές σας επιλογές. Δεν κοστίζει τίποτα ούτε σε εσάς, ούτε στη χώρα. Αντίθετα μάλιστα
Να είστε καλά, να ξεκουραστείτε, να ερωτευθείτε και να περάσετε καλά όπου κι αν πάτε, ακόμα κι αν δεν πάτε.
Love<3<3<3 κι η ζωή είναι ωραία! Καλό καλοκαίρι σε όλους