To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Ήταν μια εβδομάδα που ικανοποίησε όσους δίψαγαν για γνώση και για μπάλα.

Γνώση γιατί γίνανε δύο πολύ ενδιαφέροντα συνέδρια σχετικά με κοινωνικά δίκτυα και online marketing και μια Ημερίδα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη “CSR 2012-Ώρα Ευθύνης” από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας (www.ioc.gr). Μπάλα λόγω της τελευταίας εβδομάδας του Euro 2012.
Από μπάλα δεν έχουμε να σας πούμε τίποτα σήμερα, αλλά από γνώση όλο και κάτι θα κάνουμε.

• Ας ξεκινήσουμε με χαμόγελα. Σας λέμε και ξαναλέμε τόσο καιρό για τα hashtags. Να λοιπόν ένα διασκεδαστικότατο video που μας εξηγεί πως γεννήθηκαν τα hashtags. Starring:Paul the Trombonist
• Πολλή συζήτηση για trends, insights και teenagers.Όσα και να αλλάξουν θα ισχύει πάντα το "μια εικόνα χίλιες λέξεις". Και να πως άλλαξαν οι teens τα τελευταία 30 χρόνια. Με μια εικόνα και χίλιες λέξεις

INFOGRAPHIC

 

• Με μια συμβολική κίνηση, το www.foodadvisor.gr  αποφάσισε να διαθέσει όλα τα έσοδα από τις διαφημίσεις που προβάλλονται στις σελίδες του, στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό GreeceDeptFree  που έχει σαν στόχο την επαναγορά και ακύρωση του Ελληνικού χρέους. Το διαβάσαμε στο twitter account τους, μας κίνησε την περιέργεια, τους ρωτήσαμε και μας είπαν: "Η σκέψη είναι απλή. Το Ελληνικό χρέος διαπραγματεύεται αυτή τη  στιγμή στο ένα όγδοο της αξίας του. Έτσι διαθέτοντας για παράδειγμα 100 ευρώ, μπορούμε να αγοράσουμε χρέος 800 ευρώ, το οποίο στη συνέχεια μπορούμε να διαγράψουμε (δηλ. να μην το διεκδικήσουμε από το Ελληνικό κράτος) Το foodadvisor.gr συμμετέχει σε αυτή την προσπάθεια, και είμαστε σίγουροι ότι σύντομα θα βρει αρκετούς μιμητές".
• Ο λογαριασμός της CYTA Κύπρου είναι ιδιαίτερα δραστήριος στο Twitter. Από εκεί μάθαμε πως ο @petereconomides ήταν καλεσμένος τους να μιλήσει για κοινωνικά δίκτυα κι από εκεί που θα βρούμε την παρουσίασή του. Είσαι Peter Fan? ιδού η παρουσίαση

• Απορία της @sonkazoni και όχι μόνο "Τη διαφήμιση True Greece γιατί την παίζουν σε ελληνικά κανάλια; Εμάς θέλουν να πείσουν να κάνουμε εδώ  διακοπές;"
• Συλλεκτική διαφήμιση της APPLE που βρήκαμε στο InspirationFeed στο Facebook



 • Η ομάδα της Google μας θύμισε προχτές στο #olmc12 την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει για το TIPP-EX στο YouTube. Μπείτε και παίξτε για τα  γενέθλια της αρκουδίτσας συμπληρώνοντας ημερομηνίες κλειδιά. Εθιστικό κι ατέλειωτο και δοκιμάστε οπωσδήποτε 0,33,1500,1789,1917,1936,1940,1968 και άλλες. Θα κλαίτε από τα γέλια.
• Aκόμα μια διαφήμιση κι άλλα χαμόγελα αυτή τη φορά από τον χρήστη CRYSTAL στο Pinterest



• Θα κλείσουμε με την πιο συναρπαστική στιγμή των #timeliners την εβδομάδα που πέρασε. Ήταν η ώρα που μπήκαμε στο μυαλό του Πάνου Σαμπράκου κατά τη διάρκεια της εκπομπής μας  Timeliners #38. Ακούστε όλα όσα μας είπε και τις απαντήσεις που έδωσε στις ερωτήσεις των ακροατών μας εδώ. Φίλες και φίλοι, εραστές της καλής διαφήμισης και των καλών ιδεών, τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο.

Καλό μήνα σε όλους!

Love, Peace, Imagination, The Three Keys to Inspiration