Νέο «αγκάθι»…
Αν και με σημαντική καθυστέρηση, η τροπολογία με τις αλλαγές που φέρνει όσον αφορά την απευθείας τιμολόγηση και την ηλεκτρονική πλατφόρμα για τη διάθεση του τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου, έφερε κάποια ανακούφιση στην αγορά, καθώς την απάλλαξε από μια σημαντική απειλή.
Δημιούργησε, όμως, ένα νέο πρόβλημα, που ελπίζουμε να επιλυθεί, καθώς η μείωση του 9,9% της επιβράβευσης σε 4% μπορεί να δημιουργήσει ακόμη και πρόβλημα επιβίωσης σε κάποιες διαφημιστικές…
Δημιούργησε, όμως, ένα νέο πρόβλημα, που ελπίζουμε να επιλυθεί, καθώς η μείωση του 9,9% της επιβράβευσης σε 4% μπορεί να δημιουργήσει ακόμη και πρόβλημα επιβίωσης σε κάποιες διαφημιστικές…