MSPS: Νέο πρόγραμμα για τη FANTA
MSPS: Νέο πρόγραμμα για τη FANTAΓια ακόμα μία χρονιά, η The Coca-Cola Company ανέθεσε στην MSPS, εταιρεία ολοκληρωμένων υπηρεσιών Marketing και Πωλήσεων, πρόγραμμα Experiential Marketing για το λανσάρισμα της νέας γεύσης FANTA μήλο-βύσσινο και της νέας συσκευασίας 350 ml.
Πιο συγκεκριμένα, η MSPS ανέλαβε τη δημιουργία, το σχεδιασμό, την οργάνωση και υλοποίηση όλων των δράσεων Experiential marketing, που ξεκίνησαν από αρχές Μαΐου και θα ολοκληρωθούν το Σεπτέμβριο. Σε μια σειρά από εκδηλώσεις και διαδράσεις, οι καταναλωτές βγάζουν αναμνηστικές φωτογραφίες με τις νέες συσκευασίες της Fanta 350ml με τα ξεχωριστά συλλεκτικά σχέδια, παρέα με μοναδικά δώρα και τη νέα δροσιστική γεύση μήλο-βύσσινο.