Καινοτομία στη Display διαφήμιση από Unilever, MSN
Καινοτομία στη Display διαφήμιση από Unilever, MSNΤο “Filmstrip” θεωρείται μία από τις πλέον καινοτόμες και αποτελεσματικές επιλογές Display Advertising γιατί συνδυάζει 5 διαφορετικά banners διαστάσεων 300x600. Με άλλα λόγια, μπορεί να αποτελέσει μία πολυδιάστατη διαφημιστική ενέργεια με πολλαπλά μηνύματα, links και ενσωματωμένα videos, η οποία ενθαρρύνει τη διαδραστικότητα και αυξάνει την ενασχόληση του χρήστη με το δημιουργικό.
Την καμπάνια υλοποίησε η Initiative σε συνεργασία με την Thinkdigital, η οποία είναι υπεύθυνη. μεταξύ άλλων, για τη συνολική διαχείριση και ανάπτυξη του περιεχομένου και των εμπορικών υπηρεσιών του MSN.gr.