Η υποδοχή του Outlook.com από την αγορά
Η υποδοχή του Outlook.com από την αγοράΗ υπηρεσία email της Microsoft προσφέρει μεγάλη κάλυψη και δυνατότητες δημογραφικής στόχευσης σε ένα απολύτως ασφαλές και «καθαρό» διαφημιστικό περιβάλλον.
Οι πρώτες καμπάνιες που «έτρεξαν», πέτυχαν engagement rates πολύ υψηλότερα από τους μέσους όρους της αγοράς, ενώ αφορούσαν σε πελάτες από το χώρο των FMCGs, των Τηλεπικοινωνιών, της Υγείας και της Ψυχαγωγίας.
Συνοδευόμενο από Rich Media και Video δημιουργικό, το Outlook.com αποτελεί μία ελκυστική μορφή Display Διαφήμισης. Ωστόσο, αυτό που το καθιστά ξεχωριστό είναι το γεγονός ότι αποτελεί αντίδοτο στο clutter, μιας και σε κάθε σελίδα του επιτρέπεται μόλις ένας διαφημιζόμενος.