Η Η+Κ Strategies για τη Heineken Serenade
Η Η+Κ Strategies για τη Heineken SerenadeH Serenade αποτελεί μια νέα πρωτότυπη εφαρμογή στο facebook, που διευκολύνει τους χρήστες να ζητήσουν σε ραντεβού τον/ην αγαπημένο τους και είναι εμπνευσμένη από την διεθνή διαφημιστική ταινία «The Date».
Σε αυτό το πλαίσιο, ο κορυφαίος Έλληνας star δημιούργησε για όλους τους fans του την καντάδα με τίτλο \"Μόνο η αγάπη\", καθώς κι ένα video clip σε σκηνοθεσία των WhiteRoom, που προβλήθηκε στο κανάλι της Heineken στο youtube στο πλαίσιο του Seranade Live Event.
Την επιμέλεια της ενέργειας ανέλαβε η H+K Strategies, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Aθηναϊκή Ζυθοποιία και οι υπηρεσίες της συμπεριελάμβαναν Communications advisory, ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών Digital Communications, Influencers MKTG & Μedia relations.