Game του Fruilite μέσω του Zoo.gr
Game του Fruilite μέσω του Zoo.grΤο adventure game ΙΤΖΑΜΝΑ στόχευε να οδηγήσει το χρήστη σε ένα περιβάλλον, όπου αναζητά στοιχεία και λύνει γρίφους για να ολοκληρώσει τη διαδρομή του, κατά τις 4 συνολικά φάσεις του παιχνιδιού. Το παιχνίδι \"έτρεξε\" στο διαδραστικό περιβάλλον του Ζoo, μέσω ενός ειδικού icon. Έπειτα από ένα μήνα προβολής, τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, με περισσότερους από 485.000 μοναδικούς χρήστες να έχουν εκτεθεί στο παιχνίδι και πάνω από 80.000 clicks. Η ενέργεια υλοποιήθηκε με τη συνεργασία της Initiative Media και της Thinkdigital, που είναι ο επίσημος εμπορικός αντιπρόσωπος του Zoo.gr.