Έρχεται η συγχώνευση των δυο διαφημιστκών
Έρχεται η συγχώνευση των δυο διαφημιστκώνΆλλαξε…
Ο mediaκός λογαριασμός μεγάλου παίχτη των τροφίμων θα αλλάξει και επίσημα χέρια σε λίγο καιρό…
Με ορμή
Δυναμικά έχει μπει στο χώρο η καινούργια εταιρεία «παλαιού» παίχτη χώρου του PR, η οποία σύντομα θα ανακοινώσει δυο νέες συνεργασίες.
Ντόμινο…
Όλοι συμμετέχουν στα πάντα πλέον… όλες οι διαφημιστικές κυνηγούν κάθε spec… Mόνο που πολλές φορές υπάρχουν conflicts αξεπέραστα… Κάτι τέτοιο φαίνεται πως συμβαίνει και σε τηλεπικοινωνιακό spec που τρέχει αυτό τον καιρό... Μια από τις συμμετέχουσες φαίνεται πως έχει δυσαρεστήσει τον υπάρχοντα πελάτη της με την απόφασή της να κατέβει στη διαδικασία και μάλλον θα έχουμε εξελίξεις…
New entries
Νέα brands αναμένεται να κάνουν την είσοδό τους στην αγορά των αλκοολούχων. Σε λίγο καιρό θα υπάρξουν και επίσημες παρουσιάσεις…
Παραμένει…
Όπως όλα δείχνουν, ο λογαριασμός Δημοσίων Σχέσεων της διεθνούς αεροπορικής εταιρείας δεν θα αλλάξει χέρια στη χώρα μας…
@…
Σύντομα αναμένεται να ανακοινωθεί το επόμενο βήμα του «ψηφιακού» στελέχους… Πολλοί, πάντως, βάζουν και στοίχημα για τον επόμενο σταθμό του…
Τίγρης…
Έρχεται το Πόντος TV από τον Δημήτρη Μελισσανίδη…
Συμψηφισμός
«Εκμεταλλεύεστε επιχειρηματικά τις άδειες που σας έχει παραχωρήσει το ελληνικό Δημόσιο; Θα παραχωρήσετε αφιλοκερδώς τηλεοπτικό χρόνο για τη μετάδοση ραδιοτηλεοπτικών κοινωνικών μηνυμάτων για την οδική ασφάλεια, σε ώρες υψηλής ακροαματικότητας και τηλεθέασης και όχι μεταμεσονύκτια!». Αυτός θα είναι grosso modo ο όρος που σκέφτεται σύντομα να θέσει ο υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Σ. Βούγιας, προς ραδιοφωνικούς σταθμούς και κανάλια, σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη σε σχέση με την οδική ασφάλεια.
Μικρή κάνουλα; Αιχμηρή πένα…
Στο διαφημιστικό ρίξιμο της «Ελευθεροτυπίας» από τα κονδύλια του ΟΠΑΠ, έναντι άλλων μαγαζιών όπως ο Πήγασος ή ο ΔΟΛ (τηρουμένων των αναλογιών πάντα), αποδίδει η αγορά την εντεινόμενη γκρίνια των αρθρογράφων της εφημερίδας προς τον Οργανισμό τζόγου.
Και επίσημα
Ο Παντελής Τζωρτζάκης ανέλαβε και επίσημα καθήκοντα συμβούλου του πρωθυπουργού επί θεμάτων αξιοποίησης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, με έδρα το Μέγαρο Σταθάτου…
Aπορία 1…
Αφού, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της Rass, που δημοσίευσε το «Ποντίκι», ο πλέον αξιόπιστος παρουσιαστής ειδήσεων είναι ο Νίκος Χατζηνικολάου, με το 30% των προτιμήσεων, γιατί το δελτίο που κάνει στο Alter απέχει σε μέση τηλεθέαση σχεδόν 8-10 μονάδες από το πρώτο σε τηλεθέαση του Mega; Σημειωτέον ότι η «αξιοπιστία» της παρουσιάστριας του Mega Όλγας Τρέμη (6,2%) και των σχολιαστών Παύλου Τσίμα (7,1%) και Γιάννη Πρετεντέρη (2,3%) μόλις και μετά βίας προσεγγίζει το ήμισυ της αξιοπιστίας που αθροίζει μόνος του ο Νίκος Χατζηνικολάου…
Απορία 2…
Η δημοσκόπηση της Rass για τους πιο «αξιόπιστους», έχει καθόλου σχέση με την «παράλληλη» φημολογία που αναπτύσσεται πως ο Γιάννης Αλαφούζος του Σκάι περιμένει με «ανοιχτές αγκάλες» τον Χατζηνικολάου στο Σκάι, αν και εφόσον ναυαγήσουν οι προσπάθειες διάσωσης του Alter ή δημιουργίας της Real ΤV; (Ακόμη, ερωτηματικό παραμένει αν ο… Γιάννης Αλαφούζος γνωρίζει ότι έχει κάνει πρόταση στον Νίκο Χατζηνικολάου)…
«Αγριάδες»…
Υπάρχει τραπεζίτης που έθεσε θέμα δέσμευσης της προσωπικής περιουσίας των μετόχων - φυσικών προσώπων του Alter, μέχρι συγγενών β’ βαθμού (περιλαμβανομένων των of shores μέσω των οποίων συμμετέχουν στο κανάλι), ώστε να συναινέσει στο «κούρεμα» των δανειακών υποχρεώσεων της Ελεύθερης Τηλεόρασης;
Ερωτηματικό…
Αφού η Ελεύθερη Τηλεόραση χρωστά στο Δημόσιο μόλις περί τα 12 εκατ. ευρώ και στις τράπεζες περί τα 500 εκατ., γιατί όλοι «βαράνε» το Δημόσιο για τη δέσμευση των λογαριασμών με πρόσχημα τη μισθοδοσία των εργαζομένων; Άλλωστε, το Δημόσιο έχει δεσμεύσει μόλις το 50% των λογαριασμών του σταθμού, το υπόλοιπο 50% μια χαρά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μισθοδοσία…
Μέσο με… αποδείξεις
Σχεδόν όλα τα κανάλια, σε ειδήσεις και εκπομπές prime time, ακόμη και «Τα Νέα», η ναυαρχίδα του παραδοσιακού Τύπου, «έπαιξαν» το αποκλειστικό του οικονομικού site Euro2day.gr για τις χρηματοδοτήσεις της ΔΕΗ στους συνδικαλιστές, συνολικού ύψους… 30 εκατ. ευρώ. Η προβολή και ο σάλος που προκάλεσε η απκοάλυψη (με ερωτήσεις και στη Βουλή) απέδειξαν και στους πιο δύσπιστους τη δύναμη που έχει πλέον το Internet στη χώρα μας. Αρκεί η «υπογραφή» του Μέσου να έχει κύρος και το «καυτό» ρεπορτάζ στοιχεία. Γιατί τώρα τελευταία έχει πέσει πολύ ανωνυμία και ρεπορτάζ-μαϊμού στο χώρο.
Kουίζ
Αληθεύει ότι αρχηγός μεγάλης διαφημιστικής ζήτησε ραντεβού με ειδήμονα για το άρθρο 99;