«Επίθεση» της PayPal στην Apple
«Επίθεση» της PayPal στην AppleΘύτης ήταν αυτή τη φορά η PayPal, η οποία μέσα από έντυπη καμπάνια της, ασκεί έμμεσα κριτική στην τεχνολογία mobile πληρωμών που λάνσαρε η Apple πριν από μερικές ημέρες.
Συγκεκριμένα, η καμπάνια που εμφανίστηκε στην εφημερίδα The New York Times ανέφερε στο tagline «We the people want our money safer than our selfies», με αναφορά στον ντόρο που προκάλεσε το θέμα με τις γυμνές φωτογραφίες celebrities, οι οποίες εκλάπησαν μέσω hacking του iCloud.
Παράλληλα, η PayPal προώθησε την καμπάνια και στο Twitter, ενώ απέφυγε να τοποθετηθεί σε ερωτήσεις για το περιεχόμενό της και για το αν αποτελεί «απάντηση» στην προ ημερών παρουσίαση νέων προϊόντων (μεταξύ αυτών και του Apple Pay) από την ανταγωνίστρια τεχνολογική εταιρεία.
Το μόνο σίγουρο είναι πως η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος της μεγαλύτερης καμπάνιας «People Rule» που ξεκίνησε να «τρέχει» νωρίτερα μέσα στο έτος.