Εισάγει νέα υπηρεσία η ThinkDigital
Εισάγει νέα υπηρεσία η ThinkDigitalΜέχρι τώρα, οι διαφημιζόμενοι αγόραζαν impressions, τα οποία μπορεί και να μην ήταν ορατά από τους χρήστες– σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της DG MediaMind, μόνο το 63% των online διαφημίσεων είναι πραγματικά ορατές.
Πλέον, όμως, χάρη στα “Viewable Metrics”, τα brands θα έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν πόσα από τα impressions είναι ορατά και, πολύ άμεσα, να πληρώνουν μόνο για αυτά, κάτι που έχει αποδειχτεί ότι μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη απόδοση της επένδυσής τους κατά 20-30%.
Τα νέα metrics είναι ήδη διαθέσιμα σε καμπάνιες που «τρέχουν» με την πλατφόρμα MediaMind, ενώ στο προσεχές διάστημα θα μπορεί κανείς να αγοράζει ορατά impressions στο δίκτυο της ThinkDigital, το οποίο περιλαμβάνει Premium Sites και εξειδικευμένα Audience Channels.