ΕΕΔΕ: Workshop για τη Διαχείριση Κρίσεων
ΕΕΔΕ: Workshop για τη Διαχείριση ΚρίσεωνΣτόχος του workshop, που πραγματοποιήθηκε στις 23 Απριλίου, ήταν να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν στις συνθήκες που δημιουργούνται όταν προκύψει μια κρίση.
Στο σεμινάριο προσδιορίστηκε τι συνιστά «κρίση», η πρόληψη, η προετοιμασία και οι στρατηγικές αντιμετώπισής της, οι τεχνικές αντιμετώπισης της αρνητικής δημοσιότητας, η στάση απέναντι στα ΜΜΕ, ο χειρισμός έκδοσης ανακοινώσεων, οι περιπτώσεις οργάνωσης συνέντευξης τύπου και ο τρόπος χειρισμού των εκπροσώπων των ΜΜΕ καθώς και η αναγκαιότητα ύπαρξης εκπροσώπου τύπου, ενώ οργανώθηκε και προσομοίωση τηλεοπτικών συνεντεύξεων. Ακόμα, αναλύθηκε ένα φαινόμενο που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό στη χώρα μας -παρά το γεγονός της ύπαρξής του- και συνιστά ενδοεργασιακή κρίση. Πρόκειται για το σύνδρομο mobbing, τη συναισθηματική, δηλαδή, παρενόχληση στον εργασιακό χώρο που μπορεί να επιφέρει συνθήκες ανάπτυξης κρίσης.
Με εισηγητές τους κ. Δημήτρη Κάλλο, στέλεχος πολυεθνικής εταιρείας, Βίβιαν Σταγάκη, ψυχολόγο – εγκληματολόγο & ψυχοθεραπεύτρια, τους δημοσιογράφους & συμβούλους επικοινωνίας κ. Μαρία Σπυράκη, Ευτύχη Παλλήκαρη και Χρύσα Ταβουλάρη, και τον δημοσιογράφο & πολιτικό αναλυτή κ. Δημήτρη Τσιόδρα, οι συμμετέχοντες επιχειρηματίες και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων, ενημερώθηκαν για τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να προληφθεί αλλά και να προσδιοριστεί ένας κίνδυνος πριν προκύψει, ασχέτως αν οφείλεται σε εξωγενείς παράγοντες (φύση, τρομοκρατική ενέργεια, απεργία, κ.α.) ή στην ίδια τη λειτουργία της επιχείρησης. Από την σχετικά ανώδυνη ανάκληση προϊόντος από το οποίο δεν προκλήθηκε κανενός είδους βλάβη μέχρι τον μαζικό θάνατο, μια επιχείρηση πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένη ώστε να αντιμετωπίσει όλα τα ενδεχόμενα και να τα διαχειριστεί με το βέλτιστο δυνατό τρόπο προστατεύοντας τη φήμη και την αξιοπιστία της και εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητά της.