Δημιουργία της 3D Media για τον Όμιλο Dionic
Δημιουργία της 3D Media για τον Όμιλο DionicΣτόχος της καμπάνιας ήταν η προβολή του σύγχρονου και ευέλικτου επιχειρηματικού μοντέλου του Ομίλου, οι τομείς στους οποίους επενδύει και η παρουσία του σε όλο τον κόσμο. Στην καμπάνια παρουσιάζονται οι βασικές εταιρείες του Ομίλου, όπως οι Atcom, Skroutz, IGE, Dionic Energy και 3D Media, ενώ παράλληλα ενισχύεται η σχέση του Ομίλου με τους μετόχους, τους θεσμικούς επενδυτές και το ευρύ κοινό. Η καμπάνια ολοκληρώθηκε με μια καταχώρηση που εκφράζει τη φιλοσοφία του Ομίλου με κύριο μήνυμα: «Η καρδιά μας ελληνική, η δύναμή μας παγκόσμια».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της 3D Media, κ. Χάρης Λαούδης, δήλωσε σχετικά: «Ήταν μεγάλη πρόκληση για εμάς να δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη και στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια για τον Όμιλο, ο οποίος συμμετέχει στην εταιρεία μας. Το τελικό αποτέλεσμα που απορρέει είναι το επιθυμητό, καθώς διαφαίνεται ξεκάθαρα η καταξίωση του Ομίλου σε Ελλάδα και εξωτερικό».