ΕΡΤ: «Αουτσάιντερ» τελικά ο CEO; - Ποιος προηγείται στη βαθμολογία
Ίσως τελικά η «κούρσα» να μην ευνοήσει το «φαβορί»…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΊσως τελικά η «κούρσα» να μην ευνοήσει το «φαβορί»…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυζητήσεις μεταξύ Ιβάν Σαββίδη και Δημήτρη Μάρη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠληροφορίες το προηγούμενο διάστημα ήθελαν τον κ. Σαββίδη να θέλει να αποεπενδύσει από το κανάλι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αntenna TV κατέθεσε αγωγή ύψους 2,8 εκατ. ευρώ κατά της Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιους ρόλους έχει αναλάβει πλέον η Εύη Κουτσαυτάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία βασισμένη στη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εξελίξεις σχετικά με τη διαχείριση του "105.5 Στο Κόκκινο".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛόγω προδικαστικής προσφυγής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργείται ντόμινο εξελίξεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προβλέπει το πλάνο του μηντιακού ομίλου του Βαγγέλη Μαρινάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory