To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΠΑΜΘ: Ανάθεση ύψους 2 εκατ. ευρώ σε Choose/UM/Birdie

ΠΑΜΘ: Ανάθεση ύψους 2 εκατ. ευρώ σε Choose/UM/Birdie

H Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ανάθεσε στις Choose/UM/Birdie το έργο «Ενέργειες Προώθησης Τουριστικού Προϊόντος Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης».


Το έργο αφορά τον σχεδιασμό και υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με έμφαση στους ακόλουθους άξονες:


  1. Φυσιολατρικός τουρισμός
  2. Παραθαλάσσιος, τουρισμός
  3. Πολιτιστικός τουρισμός
  4. Θρησκευτικός τουρισμός
  5. Γαστρονομικός – Οινικός τουρισμός και
  6. Τουρισμός πόλεων

Επιδιωκόμενα αποτελέσματα του είναι τα εξής:

  • η προώθηση της ΑΜΘ ως ενός αναγνωρίσιμου ενιαίου προορισμού αριστείας τεσσάρων εποχών τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, με άξονα τα τρία κυρίαρχα στοιχεία της, τη φύση, τoν πολιτισμό και τον τόπο
  • η επέκταση της τουριστικής περιόδου μέσω προώθησης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού που προσφέρει η περιοχή
  • η αύξηση της τόσο του αριθμού όσο και της ποιότητας των επισκεπτών στην περιοχή
  • η αύξηση της διείσδυσης τόσο στις ώριμες τουριστικές αγορές όσο και στις νέες ή ανερχόμενες


Η αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 2,099 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ)

TAGS: advertising, UM