
Η Frank για την Energa Power
Η Frank επιμελήθηκε το νέο line, το λογότυπο και την καμπάνια της Energa Power Trading, με διακριτικό τίτλο Energa, η οποία μετονομάστηκε μετά την εξαγορά της Verbund Trading.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Frank επιμελήθηκε το νέο line, το λογότυπο και την καμπάνια της Energa Power Trading, με διακριτικό τίτλο Energa, η οποία μετονομάστηκε μετά την εξαγορά της Verbund Trading.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις προτιμήσεις, τις κρυφές επιθυμίες, τους φόβοuς και τις αξίες των νέων, ανέδειξε η ημερίδα που διοργάνωσε ο Τομέας Promotional & 1-1 Marketing της ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο ρεκόρ επισκεψιμότητας κατέγραψε η mikriliga.com τον Ιανουάριο, η πρώτη και μοναδική στην Ελλάδα ιστοσελίδα με ειδησεογραφία για τις «μικρές» επαγγελματικές ποδοσφαιρικές κατηγορίες της χώρας (Football League και Football League 2).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή συμφωνίας με την εταιρεία Ιωνία, θυγατρική της Τιτάν για τη μεταβίβαση του εμπορικού σήματος ΙΩΝΙΑ ανακοίνωσε η YALCO Σ.Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και ΥΙΟΣ Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εταιρεία ATCOM επέλεξε ως online agency η Wind Ελλάς, μετά από σχετικό spec που διενήργησε και ολοκληρώθηκε στις 31/1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚλείδωσε, όπως όλα δείχνουν, ο αντικαταστάτης του Νίκου Σοφοκλέους στο τιμόνι της Vodafone. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για τον Γλαύκο Περσιάνη, που αυτήν τη στιγμή είναι General Manager PepsiCo Foods Poland & Central. Πρόκειται για παλιό στέλεχος της P&G Ελλάς (από το 1990 έως το 1993), που ακολούθησε σημαντική σταδιοδρομία στη συνέχεια στην PepsiCo, έχοντας διατηρήσει επιτελικές θέσεις ευθύνης στην PepsiCo (Frito Lay) στην Κύπρο, αλλά και στην Ολλανδία. Οι πληροφορίες τον θέλουν να έρχεται στην Αθήνα το Φεβρουάριο, λίγο πριν κλείσει το οικονομικό έτος για τη Vodafone…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέο λογότυπο, ανανεωμένη αρχική σελίδα και περιεχόμενο είναι στο διαδικτυακό «αέρα» από την 1η Φεβρουαρίου το www.msn.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κυριάκος Μουρατίδης αναλαμβάνει καθήκοντα εμπορικού διευθυντή στο Λάμψη FM και στο site www.lampsifm.com, στη θέση του αποχωρήσαντος Γιώργου Πουλάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση των πανευρωπαϊκών διαφημιστικών της συνεργασιών, με στόχο τη δημιουργία ενός νέου roster εταιρειών, που θα συμμετέχουν σε pitches για διάφορα projects, μαζί με τη βασική συνεργάτιδα DDB, αποφάσισε να προχωρήσει η Volkswagen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Στέλλα Σφακάκη ανέλαβε καθήκοντα Talent and Training Director στην Bold Ogilvy, διαδεχόμενη τον Γιώργο Μπουρνάκη, ο οποίος αποχώρησε λόγω συνταξιοδότησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαρθρωτικές αλλαγές πραγματοποιούνται στη Leo Burnett, η οποία βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης, βάσει οδηγιών του διεθνούς διαφημιστικού δικτύου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι ΒGM/OMD, CIA, Initiative, United Media και Oxygen απαρτίζουν, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, τη shortlist των εταιρειών στο media spec της Wind.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory