Το βάρος στην καταναλωτική συμπεριφορά οι Έλληνες CEOs
Tην οριστική αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών, θεωρούν μεγάλη απειλή οι CEOs στην Ελλάδα, σύμφωνα με την 14η Ετήσια Παγκόσμια Έρευνα της PwC για τους CEOs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην οριστική αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών, θεωρούν μεγάλη απειλή οι CEOs στην Ελλάδα, σύμφωνα με την 14η Ετήσια Παγκόσμια Έρευνα της PwC για τους CEOs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κυνόδοντας, η ταινία που δημιούργησαν οι άνθρωποι (και) της διαφήμισης Γιώργος Λάνθιμος και Ευθύμης Φιλίππου είναι υποψήφια για Όσκαρ, με την παραγωγή να την υπογράφει η Boo Productions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το διπλό spec της Eμπορικής Τράπεζας με τις Frank και Equinox να χειρίζονται πλέον δημιουργικό και media, αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέλος δόθηκε στην συνεργασία της Νοva με την Taf Sports Μarketing και το κανάλι δημιουργεί εμπορικό τμήμα με αντικείμενο την εσωτερική διαχείριση των διαφημιστικών του εσόδων. Eπικεφαλής τίθεται ο Νεόφυτος Οικονόμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκούγεται ότι ο αντικαταστάτης του κόκκινου μάνατζερ στις τηλεπικοινωνίες έχει βρεθεί και έχει συμφωνήσει με τις ευλογίες του ξένου αφεντικού του, γιατί γνωρίζονται από παλιά. Δεν είναι Έλληνας και έρχεται από χώρα της Ανατολικής Ευρώπης, όχι όμως από εταιρεία telecoms αλλά… τροφίμων… Έτσι λένε τα κουτσομπολιά…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος του Ομίλου Ashley Worldgroup Μάκης Σεριάτος γράφει για τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει ο «ιστορικός του μέλλοντος», που θα κληθεί να εξετάσει την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναβίωσαν τα μέτρα διασφάλισης συμφερόντων του Δημοσίου, με συνέπεια τη δέσμευση του 50% των λογαριασμών του καναλιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 720.000 ευρώ δώρισαν Wind και Ράδιο Αρβύλα στην «Κιβωτό του Κόσμου», για την ενίσχυση του έργου δημιουργίας Κέντρου Μέριμνας & Στήριξης Μητέρας & Παιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συζητήσεις με συμβούλους φέρεται να βρίσκεται, σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, η Novartis, σχετικά με την αναθεώρηση του παγκόσμιου λογαριασμού media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αποκλειστική παγκόσμια συνεργασία τους ανακοίνωσαν σε επίσημη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Αννόβερο της Γερμανίας, η Pelikan και η Porsche Design.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Deputy Executive Creative Director του Ogilvy Group CEE, και πρόεδρος της κριτικής επιτροπής της διοργάνωσης Adprint Festival 2011, Carl Le Blond, μιλάει στο adbusiness για την πορεία του στον χώρο της επικοινωνίας και το print advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην XL Advertising μετακινήθηκε ο λογαριασμός του εμπορικού κέντρου Avenue, καθώς ανέλαβε την πλήρη επικοινωνία του Avenue, above, below the line αλλά και online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory