ΕΣΕΕ: Βελτίωση πωλήσεων λόγω εκπτώσεων
Μικρή βελτίωση σε σύγκριση με πέρσι εμφανίζει η κίνηση στο λιανεμπόριο το πρώτο 15ημερο των χειμερινών εκπτώσεων, παρά τα μόνιμα αρνητικά πρόσημα σε τζίρο και όγκο πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜικρή βελτίωση σε σύγκριση με πέρσι εμφανίζει η κίνηση στο λιανεμπόριο το πρώτο 15ημερο των χειμερινών εκπτώσεων, παρά τα μόνιμα αρνητικά πρόσημα σε τζίρο και όγκο πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMετά από 16 χρόνια συνεργασίας με το ΔΟΛ, ο Ρόμπερτ Πεφάνης, σύμφωνα με πληροφορίες, ανέλαβε καθήκοντα Director of Digital Media Development στην Prime Media (newsbeast.gr).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Leroy Merlin Ελλάδας βρίσκεται σε διαδικασία κλειστού spec για την ανάθεση του δημιουργικού της λογαριασμού, αλλά και των media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δημιουργικό γραφείο Kunst Creative Bureau, που έχει σημείο αναφοράς τη Θεσσαλονίκη, επεκτάθηκε και στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διείσδυση των smartphones αγγίζει πλέον το 15% στην Ελλάδα, ενώ η πρόθεση απόκτησης smartphone, υπόσχεται σύντομα να διπλασιάσει σχεδόν την αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με τη Levi Strauss & Co διεύρυνε η OMD, καθώς ανέλαβε το χειρισμό του, ύψους 70 εκατ. λιρών, παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της εταιρείας fashion ένδυσης, έπειτα από τη διεξαγωγή pitch που κράτησε 5 μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Τα εν eco εν δήμο» είναι το μήνυμα που εμπνεύστηκε η McVictor & Hamilton για την ενέργεια ανταποδοτικής ανακύκλωσης που υλοποιεί η Όλυμπος, σε συνεργασία με δήμους της Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αλυσίδα καταστημάτων Κωτσόβολος ξεκίνησε κι εκείνη με τη σειρά της τη διάθεση του tablet iPad της Apple από την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Focus οδεύει η διεξαγωγή πανελλαδικής ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας της ΕΡΤ, για την εικόνα των τηλεθεατών για τη δημόσια τηλεόραση καθώς προηγείται στη βαθμολογία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔώδεκα από τις δεκαπέντε υποψήφιες εταιρείες που συμμετέχουν στους τρεις διαγωνισμούς του Υπουργείου Παιδείας, περνούν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«A Lee Don’t Lie» είναι ο τίτλος της νέας καμπάνιας της Lee, με στόχο να επισημάνει ότι «η ακεραιότητα έρχεται σε εκείνους που παραμένουν ειλικρινείς σε αυτό που είναι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κάτια Ζυγούλη, που πρωταγωνιστεί στη νέα διαφημιστική καμπάνια του γνωστού δημητριακού Quaker, μίλησε για τη συγκεκριμένη συνεργασία στη συνέντευξη Τύπου της Tasty/Pepsico.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory