
Η εξέλιξη χρήσης των social media
Ταχέως εξελίσσεται το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των Ελλήνων, όπως προκύπτει από την έρευνα Web ID της Focus Bari.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤαχέως εξελίσσεται το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των Ελλήνων, όπως προκύπτει από την έρευνα Web ID της Focus Bari.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Παντελής Τζωρτζάκης ανέλαβε και επίσημα καθήκοντα συμβούλου του πρωθυπουργού επί θεμάτων αξιοποίησης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράταση μέχρι τις 18/8/2011 έλαβε η διεξαγωγή του διαγωνισμού του ΚΕΕΛΠΝΟ, για την «Εθνική Επικοινωνιακή Εκστρατεία Πρόληψης των Λοιμωδών Νοσημάτων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH UpSet! ανέλαβε, μετά από spec, το σύνολο της επικοινωνίας (δημιουργικό και media) των Χυμών Χίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος του Ομίλου Ashley Worldgroup Μάκης Σεριάτος γράφει για την υποτίμηση κάθε αξίας που υπάρχει στην Ελλάδα, για την οποία δεν ευθύνεται μονάχα η \"ηγεσία\" και ο \"πνευματικός κόσμος\"...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διοικητικές αλλαγές προχώρησε η Dell Hellas, με τους Πέγκυ Αντωνάκου και Πάνο Μπόλλα να αναλαμβάνουν νέα καθήκοντα στην εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τίτλο του «Πρεσβευτή» της Turkish Airlines έλαβε ο γνωστός αθλητής μπάσκετ Κόμπε Μπράιαντ, ο οποίος θα αποτελεί το «πρόσωπο» της εταιρείας για τα επόμενα 2 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 5,5 εκατ. ευρώ θα διαθέσει ο ΣΕΒΙΤΕΛ για ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών ενημέρωσης και προώθηση του ευρωπαϊκού ελαιολάδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH XL Advertising ανέλαβε εξ ολοκλήρου το ετήσιο πρόγραμμα events των προηγμένων τεχνολογικά ατμοσίδερων και ατμοσταθμών Bosch.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην OgilvyOne θα συνεχίσει την καριέρα του ο Νάσσος Κυρατζόγλου (Νάσσος Κ.), αναλαμβάνοντας τη διεύθυνση του δημιουργικού σε νέο Group που δημιουργεί η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο site, το listoften.com, ξεκίνησε τη λειτουργία του, προσφέροντας στους επισκέπτες του πληροφορίες για τα καλύτερα μέρη για οποιαδήποτε δραστηριότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριθώριο μέχρι την 1η Μαρτίου, έχουν όλοι όσοι επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή στον 12ο διαγωνισμό AdPrint, που παρουσιάζεται αναδιοργανωμένος σε 3 κατηγορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory