
Millward Brown: Λανσάρει το Ideablog
Η Millward Brown RI λανσάρει στην ελληνική αγορά το Ideablog, μια διαδραστική πλατφόρμα διεξαγωγής έρευνας αγοράς που αξιοποιεί το blogging και τα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Millward Brown RI λανσάρει στην ελληνική αγορά το Ideablog, μια διαδραστική πλατφόρμα διεξαγωγής έρευνας αγοράς που αξιοποιεί το blogging και τα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα διευθυντή OEM (Original Equipment Manufacturers) στη Microsoft Ελλάς, αναλαμβάνει πλέον ο Νίκος Χατζηγεωργίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέθανε σε ηλικία 71 ετών ο επιχειρηματίας Θανάσης Πουλιάδης ο οποίος είχε αναπτύξει έντονη επιχειρηματική δραστηριότητα στον κλάδο της τεχνολογίας και της πληροφορικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην προσθήκη του thelab.gr στο κανάλι στόχευσης «Tech Lovers» και των lovecooking.gr & lovebaby.gr στο «Modern Family» αντίστοιχα, ανακοίνωσε η Thinkdigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μικρή κυκλοφορία του εντύπου και η αδυναμία ανταπόκρισης στις οικονομικές υποχρεώσεις, οδήγησαν σε αναστολή λειτουργίας της Score Live.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Si Enorasis επιμελήθηκε το όνομα, το brand mark, την ταυτότητα και την επικοινωνία της νέας σειράς προϊόντων «Τα Αφράτα» της alfa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιάννης Καρακαδάς ορίστηκε νέος πρόεδρος του Δ.Σ. της Olympic Air, διαδεχόμενος τον Ανδρέα Βγενόπουλο, ο οποίος αναλαμβάνει αντιπρόεδρος (μη εκτελεστικός) της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Paul Elliott, πρόεδρος της One3Six, ξεκινά συνεργασία με την εταιρεία Eurisko, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Managing Partner.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε στρατηγική συνεργασία με ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά δίκτυα στο χώρο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, το Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη, προχώρησε η Adheaven ΕΠΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάφοροι «σωτήρες» ακούγονται στην αγορά για το Alter, αλλά επικρατέστερη φαίνεται να είναι η εκδοχή, που εμπλέκει τον Γιώργο Κορωνιά άλλα και ένα βρετανοκυπριακό fund στην υπόθεση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα παγκόσμια θεματική της καμπάνια «Legends», που φέρει το κεντρικό μήμυμα «Οpen your World» παρουσίασε η Heineken.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διαδραστικό παιχνίδι «Τhe Great Escape» για την on line καμπάνια της Air France δημιούργησε η ομάδα Online Marketing της Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory