Κρατική έγκριση για διαφήμιση 2,6 εκ. ευρώ
Κονδύλια διαφημιστικής προβολής φορέων του δημοσίου, ύψους 2,6 εκατ. ευρώ, πήραν έγκριση τον Ιανουάριο για υλοποίηση εντός της τρέχουσας χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚονδύλια διαφημιστικής προβολής φορέων του δημοσίου, ύψους 2,6 εκατ. ευρώ, πήραν έγκριση τον Ιανουάριο για υλοποίηση εντός της τρέχουσας χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒιώσιμη εξακολουθεί να είναι η τηλεοπτική και η έντυπη διαφήμιση, ενώ αυξάνει τη δυναμική του το cloud computing καθώς και τα smartphones, σύμφωνα με τα αποτελέσματα δημοσκόπησης της Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξυπηρετώντας 2.000 διαφορετικά καταστήματα μεγάλων αλυσίδων από διαφορετικούς τομείς, η Madmelody παρουσιάζει το κατάλληλο μουσικό περιβάλλον για κάθε επαγγελματικό χώρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Magnus Opus ανέθεσε το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης την παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας, προβολής και επικοινωνίας εκδηλώσεων της «Photobiennale 2010».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί οι αθλητικές εφημερίδες να έχουν πάρει τον κατήφορο σε επίπεδο διείσδυσης στην κοινωνία, με αφορμή και τα έκτροπα που παρατηρούνται στα γήπεδα, ωστόσο στο πεδίο των διαφημιστικών εσόδων μεγαλουργούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εταιρεία ξεκινά τη δραστηριότητά της στο χώρο της παραγωγής, από την Τζίνα Περιμένη και τον Γιώργο Αλεξανδρή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 30 χρόνια ζωής, γιορτάζει φέτος η Plan Toys, η πρώτη πράσινη εταιρεία κατασκευής και εμπορίας ξύλινων οικολογικών παιχνιδιών στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ EuroCharity συμπληρώνει πέντε χρόνια από την ίδρυσή της και προσκαλεί τα 350 μέλη της, να το γιορτάσουν, σε μια εκδήλωση στις 3 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη λειτουργία του ξεκίνησε το newscode.gr, το νέο ενημερωτικό portal της DPG Digital Media που παρέχει ενημέρωση για την εγχώρια και διεθνή οικονομία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησε η 17η έκδοση του ετήσιου Οδηγού Επικοινωνίας και Mάρκετινγκ adbook 2011, από τον Εκδοτικό Οργανισμό Direction.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Frank ανέθεσε η Άμβυξ το διαφημιστικό λογαριασμό της Vodka Serkova, μετά από spec που διενήργησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπαγορευτική για τις φιλοδοξίες της FIFA και της UEFA, ήταν η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου να μην επιτρέψει τη μετάδοση Παγκοσμίου Κυπέλλου και Euro από συνδρομητικά κανάλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory