
Νέα εποχή για το sports marketing
Οι νέες μορφές sponsoring και προσεγγίσεων μάρκετινγκ, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων από τους κορυφαίους του είδους, κατά τη διάρκεια του International Sports Forum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νέες μορφές sponsoring και προσεγγίσεων μάρκετινγκ, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων από τους κορυφαίους του είδους, κατά τη διάρκεια του International Sports Forum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Planet Interactive και η Metrosport ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους για τη διάθεση της εφημερίδας σε ψηφιακή μορφή μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα e-na.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙκανοποιητικές κρίθηκαν οι τεχνικές προσφορές και των 12 υποψηφίων που διεκδικούν το ποσό των 2,5 εκατ. ευρώ στα τρία spec του Υπουργείου Παιδείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick ήταν η εταιρεία που πήρε το χρίσμα, έπειτα από διαδικασία spec, για το λανσάρισμα της νέας μηχανής καφέ Nespresso Pixie στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι που δημιούργησαν τη νέα σπονδυλωτή καμπάνια Άλτις, η οποία φέρει την υπογραφή της Solid, εξήγησαν στο adbusiness τι «υπάρχει» πίσω από ένα μπουκάλι Άλτις!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτότυπη branded entertainment καμπάνια εμπνεύστηκε η OgilvyOne για να ευχαριστήσει τις καταναλώτριες των Nestlé Fitness που για 15 χρόνια τα προτιμούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο λογότυπο σχεδίασε η Adel Saatchi&Saatchi για τον εορτασμό 30 χρόνων από την ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανανέωση της εικόνας των αναψυκτικών Λουξ επιμελήθηκε η γαλλική εταιρεία branding & design CB’a Design Solutions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του συνεδρίου «Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα», Νάσος Λέζος, μιλάει για το τι μπορεί να προσφέρει το Συνέδριο σε όλα τα στελέχη της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Admine ανέλαβε, μετά από spec, την εκπόνηση και υλοποίηση της συνολικής στρατηγικής επικοινωνίας της Πήγασος Χρηματιστηριακή ΑΕΠΕΥ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Leo Burnett κατέληξε τελικά η Wind Ελλάς σχετικά με τον χειρισμό του δημιουργικού της λογαριασμού, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το επικείμενο συνέδριο «Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα» έχουν ασχοληθεί και έχουν τοποθετηθεί όλα τα senior στελέχη της αγοράς μας. Αυτό από μόνο του αποτελεί εχέγγυο πως όσα συζητηθούν θα είναι στη σωστή κατεύθυνση. Η αγορά έφερε τα θέματα στο τραπέζι και η ίδια η αγορά φαίνεται ότι θα τα συζητήσει με περισσότερη ειλικρίνεια από κάθε άλλη φορά… Το σίγουρο είναι πως το συνέδριο είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για όλα τα στελέχη, αφενός να κατανοήσουν τη σημερινή κατάσταση και αφετέρου να αναγνωρίσουν πώς θα πρέπει να λειτουργήσουν (τόσο προσωπικά όσο και σε επίπεδο εταιρειών) στην «Επόμενη Μέρα» της αγοράς… Είναι η μεγάλη ευκαιρία να καταλάβουμε όλοι τι έρχεται και πώς αντιμετωπίζεται…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory