
Κατεύθυνση για το αύριο το Συνέδριο
Στην τελική ευθεία για το Συνέδριο «Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα», ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Νάσος Λέζος, μιλάει στο adbusiness για την ατζέντα και τη θεματολογία του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην τελική ευθεία για το Συνέδριο «Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα», ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Νάσος Λέζος, μιλάει στο adbusiness για την ατζέντα και τη θεματολογία του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη V+O Communication ανατέθηκε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της κορυφαίας σε παγκόσμιο επίπεδο, εταιρείας διαχείρισης κεφαλαίων, Amundi Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mass Athens ήταν η νικήτρια του spec για την υλοποίηση σχεδίου δράσεων και ευαισθητοποίησης των πολιτών, γύρω από θέματα έμφυλης βίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκολουθώντας τις διεθνείς εξελίξεις, ο διαφημιστικός λογαριασμός της Volvo στην Eλλάδα μετακινείται στην Euro RSCG, σε μια εξέλιξη που σημαίνει την αναγκαστική διακοπή συνεργασίας με την TBWA\\Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Walt Disney Company EMEA ανακοίνωσε το ξεκίνημα του Disney Junior, μιας νέας πολυπλατφόρμας για παιδιά ηλικίας 2–7 ετών και τις οικογένειές τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην 7η Βραδιά Επικοινωνίας διοργανώνει στις 21 Μαρτίου (20:15), στο Μακεδονία Palace, η Ένωση Επιχειρήσεων Διαφήμισης & Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Boxi, ένα καινοτόμο διαφημιστικό Μέσο που συνδέει αποτελεσματικά τις BTL activities με τα Social Media, κάνει πρεμιέρα στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις αιτίες... κατάρρευσης του επαγγέλματος του διαφημιστή, που δεν βρίσκονται στην κρίση και το ΔΝΤ, αναλύει ο Θανάσης Παπαμιχαήλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα ταυτότητα και το πλάνο ανάπτυξης για την επταετία 2011-2017 ανακοίνωσε η ΕΖΑ Πρότυπος Ελληνική Ζυθοποιία (Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Initiative μετακινήθηκε ο λογαριασμός media των παγωτών της ΕΒΓΑ, μετά την εξαγορά του κλάδου από την ΕΛΑΪΣ-Unilever.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαταδικασμένους να αλλάξουν, χαρακτηρίζει τους Έλληνες και τον εαυτό του, ο πρόεδρος του Ashley Worldgroup, Μάκης Σεριάτος, προκειμένου να βρουν τη λύση στα σημερινά προβλήματα που τους ταλανίζουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το μήνυμα «Less Money, Μore Joy», η Beyond Communications υπογράφει τη νέα καμπάνια της Dexim, αναδεικνύοντας την ιδανική σχέση ποιότητας– τιμής των προϊόντων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory