
Forthnet: Live streaming μετάδοση του ντέρμπι
Τη δυνατότητα στους συνδρομητές της να παρακολουθήσουν τους αγώνες Ολυμπιακός-ΑΕΚ και Ηρακλής-Πανιώνιος σε παράλληλη Live Streaming μετάδοση, προσφέρει η Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δυνατότητα στους συνδρομητές της να παρακολουθήσουν τους αγώνες Ολυμπιακός-ΑΕΚ και Ηρακλής-Πανιώνιος σε παράλληλη Live Streaming μετάδοση, προσφέρει η Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο mad για τρίτη συνεχή χρονιά συμμετέχει ενεργά στην παγκόσμια πρωτοβουλία της WWF «Η Ώρα της Γης», το μεγαλύτερο γεγονός ενάντια στην κλιματική αλλαγή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 2,5 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες επισκέφθηκαν το site του Mega το πρώτο δίμηνο του 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία του Google Analytics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριορισμούς στη διαφήμιση προβλέπει το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή από το Υπουργείο Οικονομικών για τη «Ρύθμιση της αγοράς παιγνίων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διαχείριση δύο νέων λογαριασμών, της Optima και της Metro, ανέλαβε η The Media Edge, μετά από αντίστοιχα spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Erickson υπογράφει τη νέα καμπάνια για το πρωτοποριακό live μουσικό γεγονός της χρονιάς, Amita Motion «It’s My Live».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία σειρά παιχνιδιών νέου στοιχηματικού περιεχομένου, των Go Lucky και Monitor Games, αρχίζει να προσφέρει ο ΟΠΑΠ στους παίκτες, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο εντός των πρακτορείων, την Playzone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα της εταιρική ταυτότητα παρουσίασε για πρώτη φόρα επισήμως η Unilever Food Solutions, ο κλάδος τροφίμων της Unilever που απευθύνεται σε επαγγελματίες μαζικής εστίασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick επιμελήθηκε και σχεδίασε υπηρεσίες Social Media για την Toshiba στο πλαίσιο της προώθησης του mini netbook της Toshiba NB550D.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπορρίφθηκαν από το ΣτΕ τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε η κοινοπραξία The PR Team/Euro RSCG, μετά τον αποκλεισμό της από το διαγωνισμό της Περιφέρειας Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Admine ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνίας της η ΕΨΑ για το 2011, με τη Starlink να χειρίζεται για λογαριασμό της το media planning & buying.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SoFine! Communications Management επιμελήθηκε τη διοργάνωση και το σύνολο της επικοινωνίας του Iron Challenge, της αθλητικής διοργάνωσης που πραγματοποιήθηκε στο ΣΕΦ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory