
Harley Davidson: Online η ελληνική ιστοσελίδα
Το www.harley-davidson.gr αποτελεί την κύρια πύλη ενημέρωσης του κοινού για οτιδήποτε αφορά την Harley Davidson, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο www.harley-davidson.gr αποτελεί την κύρια πύλη ενημέρωσης του κοινού για οτιδήποτε αφορά την Harley Davidson, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Άννα Τζιώτη ανέλαβε καθήκοντα Marketing & Communications Manager στη Fujitsu για την περιοχή της Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναβάθμιση των εμπορικών σημάτων του Mediterranean Cosmos προχώρησε η Lamda Development, με την προσθήκη εταιρειών που είναι market leaders στην κατηγορία τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνσταση υπέβαλε η BiteByte, μετά την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών στο spec του Υπ. Παιδείας που αφορά στην υλοποίηση δράσεων δημοσιότητας με τη χρήση social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην καλύτερη απόδειξη της κορυφαίας μηχανολογίας και των κινητήρων υψηλής απόδοσης της Alfa Romeo, αποτελει η γκάμα της Mito, του μικρότερου σπορ αυτοκινήτου της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ TBWA\\Athens δημιούργησε και επιμελήθηκε μία νέα προωθητική ενέργεια για το Νeomat, σε παραγωγή της Stefi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο του \"πρόσωπο\" παρουσιάζει στο κοινό της Θεσσαλονίκης από τη Δευτέρα 14 Μαρτίου ο Star FM 97,1, το ραδιόφωνο της επόμενης γενιάς!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραίτησή του από μέλος της ΕΣΗΕΑ, «στην οποία θα επανέλθει όταν στην ηγεσία της ξαναβρεθούν άτομα που να τιμούν την ιστορία της δημοσιογραφίας», υπέβαλε ο διευθυντής της εφημερίδας «Εθνος», Θανάσης Τσεκούρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Λένα Κασφίκη-Λιβανίδου ορίστηκε νέα επικεφαλής του Ομίλου luxury boutique ξενοδοχείων Grace Hotels για την περιοχή της Μεσογείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αττικές Εκδόσεις απέκτησε το 100% της θυγατρικής της Τηλεθεατής, εξαγοράζοντας το ποσοστό μειοψηφίας 28,33% από την εταιρεία Conatex Trading Limited.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈξι είναι οι εταιρείες που διεκδικούν, σύμφωνα με πληροφορίες, το διαφημιστικό λογαριασμό της Hyundai.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη μάχη για την «απελευθέρωση» της «αγοράς», από τα «βαρίδια» που δημιουργούν «στρεβλώσεις» για πλήθος εργαζομένων αλλά και επιχειρήσεων, τα «όπλα» που χρησιμοποιούνται είναι «πολλά»…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory