Στη The Media Edge οι Optima και Metro
Τη διαχείριση δύο νέων λογαριασμών, της Optima και της Metro, ανέλαβε η The Media Edge, μετά από αντίστοιχα spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διαχείριση δύο νέων λογαριασμών, της Optima και της Metro, ανέλαβε η The Media Edge, μετά από αντίστοιχα spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Erickson υπογράφει τη νέα καμπάνια για το πρωτοποριακό live μουσικό γεγονός της χρονιάς, Amita Motion «It’s My Live».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία σειρά παιχνιδιών νέου στοιχηματικού περιεχομένου, των Go Lucky και Monitor Games, αρχίζει να προσφέρει ο ΟΠΑΠ στους παίκτες, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο εντός των πρακτορείων, την Playzone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα της εταιρική ταυτότητα παρουσίασε για πρώτη φόρα επισήμως η Unilever Food Solutions, ο κλάδος τροφίμων της Unilever που απευθύνεται σε επαγγελματίες μαζικής εστίασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick επιμελήθηκε και σχεδίασε υπηρεσίες Social Media για την Toshiba στο πλαίσιο της προώθησης του mini netbook της Toshiba NB550D.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπορρίφθηκαν από το ΣτΕ τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε η κοινοπραξία The PR Team/Euro RSCG, μετά τον αποκλεισμό της από το διαγωνισμό της Περιφέρειας Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Admine ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνίας της η ΕΨΑ για το 2011, με τη Starlink να χειρίζεται για λογαριασμό της το media planning & buying.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SoFine! Communications Management επιμελήθηκε τη διοργάνωση και το σύνολο της επικοινωνίας του Iron Challenge, της αθλητικής διοργάνωσης που πραγματοποιήθηκε στο ΣΕΦ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 18 Mαρτίου κάνει διαδικτυακή πρεμιέρα το Billboard Greece, το ολοκληρωμένο μουσικό ηλεκτρονικό περιοδικό που θα καλύπτει την εγχώρια και διεθνή επικαιρότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος, στο πλαίσιο της υπεύθυνης λειτουργίας του, δημιουργεί τμήμα Εταιρικής Υπευθυνότητας, θέτοντας επικεφαλής τη Φλωρεντία Κουλαμπά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παγκόσμια προώθηση του comScore Digital Analytix, μιας επαναστατικής λύσης στα web analytics, ανακοίνωσε η comScore.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος DPG Digital Media Network, στα πλαίσια της συνεχούς ενδυνάμωσης του κύκλου εργασιών του, ανακοίνωσε επίσημα την λειτουργία του γυναικείου portal Queen.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory