![Νέα ταινία από τη Mythos](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Νέα ταινία από τη Mythos
H μπύρα Mythos λανσάρει την νέα της ταινία και εκφράζει την πραγματικότητα με μια νέα, χιουμοριστική και αισιόδοξη ματιά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH μπύρα Mythos λανσάρει την νέα της ταινία και εκφράζει την πραγματικότητα με μια νέα, χιουμοριστική και αισιόδοξη ματιά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση διαφημιστικής εταιρείας βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες, η Hyundai, τον λογαρισμό της οποίας χειρίζεται η Ashley & Holmes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μιχάλης Χρυσοχοΐδης μίλησε στο Retail Business για τις προσπάθειες άμεσης στήριξης και τόνωσης της αγοράς και το δρόμο για την ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινάει τη Δευτέρα (21/3) στην Ελλάδα η προβολή του τέταρτου διαφημιστικού σποτ της καμπάνιας της Visa Europe, με τίτλο «Όλα κυλάνε εύκολα με Visa».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση μέσω της οποίας δίνει στοιχεία επισκεψιμότητας για το πρώτο 15ημερο του Μαρτίου και χαιρετίζει κάθε νέα διαδικτυακή προσπάθεια, εξέδωσε η DPG Digital Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον διαδικτυακό \"αέρα\" με πλήρως ανανεωμένο layout και νέες υπηρεσίες, βρίσκεται το Νο 1 ελληνικο lifestyle portal, Yupi.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις εταιρείες που διεκδικούν το ποσό των 5,5 εκατ. ευρώ που θα διαθέσει ο ΣΕΒΙΤΕΛ για ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών ενημέρωσης και προώθηση του ευρωπαϊκού ελαιολάδου σε χώρες εκτός Ε.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση εταιρείας που θα αναλάβει τη δημοσίευση σε εφημερίδες (πανελλαδικές και επαρχιακές) διαφόρων ανακοινώσεών της βρίσκεται η ΔΕΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δυνατότητα στους συνδρομητές της να παρακολουθήσουν τους αγώνες Ολυμπιακός-ΑΕΚ και Ηρακλής-Πανιώνιος σε παράλληλη Live Streaming μετάδοση, προσφέρει η Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο mad για τρίτη συνεχή χρονιά συμμετέχει ενεργά στην παγκόσμια πρωτοβουλία της WWF «Η Ώρα της Γης», το μεγαλύτερο γεγονός ενάντια στην κλιματική αλλαγή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 2,5 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες επισκέφθηκαν το site του Mega το πρώτο δίμηνο του 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία του Google Analytics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριορισμούς στη διαφήμιση προβλέπει το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή από το Υπουργείο Οικονομικών για τη «Ρύθμιση της αγοράς παιγνίων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory