
ΙΕΚ Ξυνή: Στηρίζει τους Special Olympics
Μνημόνιο Συνεργασίας για το Πρόγραμμα Εθελοντισμού των Special Olympics Αθήνα 2011 υπέγραψε το ΙΕΚ Ξυνή, σε ειδική εκδήλωση στο αμφιθέατρο του Πολεμικού Μουσείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜνημόνιο Συνεργασίας για το Πρόγραμμα Εθελοντισμού των Special Olympics Αθήνα 2011 υπέγραψε το ΙΕΚ Ξυνή, σε ειδική εκδήλωση στο αμφιθέατρο του Πολεμικού Μουσείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο www.downtown.gr προστέθηκε στα Μέσα του Ομίλου Imako, με άποψη για φαγητό, ποτό, θέατρο, σινεμά, τέχνες και εναλλακτική διασκέδαση στα καλύτερα σημεία της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 2 εκατ. ευρώ θα διαθέσει το ΥΠΕΚΑ για το έργο που αφορά στη δημοσιότητα και προβολή του προγράμματος που αφορά το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα διαδικτυακό ταξίδι με την KLM σχεδίασε η ομάδα Online Marketing της Forthnet, δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες του site www.thebestpilot.gr να γίνουν πιλότοι!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος του Ομίλου Ashley Worldgroup Μάκης Σεριάτος γράφει για την αδυναμία του διαφημιστή να υποστηρίξει κάτι που οι \"καταναλωτές-πελάτες\" δεν εισπράττουν με τίποτε...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Κοινωνικό Παντοπωλείο στο Δήμο Αγ. Αναργύρων-Καματερού διοργανώνει καμπάνια για τη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης που θα δοθούν σε πολίτες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μπάρμπα Στάθης ανανεώνει την εικόνα του σε 70 και πλέον κωδικούς λαχανικών, ανάμικτων λαχανικών, ρυζιών με λαχανικά και πατάτας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε σύναψη συνεργασίας με την παγκόσμια χημική εταιρεία BASF, προχώρησε η UpSet>pr, με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών που αφορούν στο λανσάρισμα προϊόντων φυτοπροστασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Permedia Athens ανέθεσε, μετά από spec, ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού τη διαχείριση του λογαριασμού media για την Ελλάδα, ύψους 400.000 ευρώ, για το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχωρεί από τον όμιλο ο σύμβουλος της διοίκησης, Στέργιος Νέζης, ο οποίος είχε αιτηθεί να μην ανανεωθεί η σύμβασή του, που έληγε στις 28 Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τις συνεχείς προσπάθειες που καταβάλλει η Νέα TV Κρήτης, ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των τηλεθεατών, μίλησαν στο adbusiness οι Γιώργος Παπακωνσταντής και Μαριάννα Μηλάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγώνει προς το παρόν, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η τροπολογία για την κατάργηση της υποχρέωσης δημοσίευσης ισολογισμών στον Τύπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory