
Στη Δάφνη Επικοινωνίες η Χριστίνα Μπίτσικα
Η Χριστίνα Μπίτσικα ανέλαβε πρόσφατα καθήκοντα εμπορικής διευθύντριας των περιοδικών της Δάφνη Επικοινωνίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χριστίνα Μπίτσικα ανέλαβε πρόσφατα καθήκοντα εμπορικής διευθύντριας των περιοδικών της Δάφνη Επικοινωνίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ivan Fernandes, ο άνθρωπος που κλήθηκε να επανδρώσει τη νέα παγκόσμια θέση της Mediacom για τα social media, μιλάει στο Interactive Marketing για τo marketing στην Εποχή του Διαλόγου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόνο θετικά μπορεί να κριθεί το γεγονός πως θα υπάρξει μια περίοδος «διαβούλευσης» πάνω στα ευρήματα του Συνεδρίου, προκειμένου να καταλήξουν οι φορείς όχι απλά σε ένα κείμενο κοινής αποδοχής και συναίνεσης, αλλά σε μια «διακήρυξη» κοινών δεσμεύσεων και συστράτευσης. Όπως γράφαμε και στο προηγούμενο τεύχος, είναι ώρα για δεσμεύσεις…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ On Telecoms, γιορτάζει 4 χρόνια πρωτοπορίας στις ελληνικές τηλεπικοινωνίες και διοργανώνει διαγωνισμό αποκλειστικά για τους φίλους της στο Facebook, με έναρξη τη Δευτέρα 4 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση με τους αθλητές των Special Olympics είχε η θυγατρική εταιρεία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός Greenteam και ο Ροταριανός Όμιλος Καπανδριτίου Αμφιαράειον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της ZenTeam φέρει η δημιουργία του νέου site MikroMouPony.gr για λογαριασμό της εταιρείας παιχνιδιών Hasbro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απόφαση να προχωρήσει στην κατάργηση της Διεύθυνσης Μάρκετινγκ πήρε ο Όμιλος ΣΚΑΪ, εξαιτίας των δυσμενών οικονομικών συνθηκών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται η νέα τηλεοπτική ταινία της Μπίρας Άλφα που δημιούργησε η Spot JWT κι έχει πρωταγωνιστή τον γνωστό σεφ Λευτέρη Λαζάρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία από τις κορυφαίες εταιρείες στο χώρο των προϊόντων προσωπικής υγιεινής με brands όπως τα Tena, Libero, Libresse & Zewa, η SCA Hygiene, προστέθηκε στο portfolio της V+O Communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το λανσάρισμα της νέας βενζίνης 95 EKONOMY, εγκαινιάζεται η συνεργασία της Tribe με την ΕΚΟ, με την Mindshare να αναλαμβάνει τον χειρισμό των media της εταιρείας καυσίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέο πρόσωπο κυκλοφορεί τη Δευτέρα (4/4) -με το adbusiness- το Interactive Marketing, το εξειδικευμένο περιοδικό της Direction για τη διαδραστική επικοινωνία και το Internet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σημαντική αύξηση επισκεπτών έκλεισε τον 5ο μήνα λειτουργίας του το life style-οδηγός ψυχαγωγίας www.clickatlife.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory