
Διεθνής παρουσία για το Esti και τη Red Design
Το brand esti, που δημιούργησε η Red Design Consultants για τον Όμιλο Υφαντής, διευρύνει την παρουσία του στις διεθνείς αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brand esti, που δημιούργησε η Red Design Consultants για τον Όμιλο Υφαντής, διευρύνει την παρουσία του στις διεθνείς αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δημόσια διαβούλευση τέθηκε από την Πέμπτη, έως τις 21 Απριλίου, η νέα σχεδιαζόμενη δράση κρατικής ενίσχυσης «digi-mobile».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Χρυσά Αυγά μπαίνουν στην εποχή των «Enriched Media», με τη χρήση της εφαρμογής CLIC2C στις πασχαλινές συσκευασίες τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος πρόεδρος της ελληνικής επιτροπής του ECR, από την πλευρά των προμηθευτών, Ανδρέας Ασλανίδης, μιλά για την αξία της συνεργασίας Βιομηχανίας-Λιανεμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σύνολο της επικοινωνίας της εταιρείας «Οικοενέργεια», που ασχολείται με τα φωτοβολταϊκά συστήματα και το φυσικό αέριο, ανέλαβε η Top Mage.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Lowe Athens αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της PepsiCo-HBH για το δημιουργικό λογαριασμό των χυμών και αναψυκτικών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH On Line Marketing oμάδα της Forthnet δίνει νέα διάσταση στις interactive ενέργειες στο πλαίσιο της προβολής του προϊόντος Ευ Ζην by Amita.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεστήθη το νέο διοικητικό συμβούλιο του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων μετά την πρόσφατη γενική του συνέλευση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Yes. Positive Communication (www.yespositive.com) ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής της Asian Spa Ayurvedic & City Retreat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση στον «κόσμο της fytro» απευθύνει η Solid στους καταναλωτές, μέσα από τη νέα καμπάνια που δημιούργησε για την ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων υγιεινής διατροφής fytro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην UpSet! κατέληξε ο διαφημιστικός λογαριασμός των Public, αναφορικά με την Above-the-line επικοινωνία, μετά την ολοκλήρωση σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αθηναϊκή Ζυθοποιία και η Xerox Hellas διακρίθηκαν ως οι εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα το 2011, σύμφωνα με την έρευνα «Best Workplaces 2011».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory