
Real.gr: Ενίσχυση στο εμπορικό τμήμα
Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του real.gr, η Στέλλα Δροσοπούλου αναλαμβάνει τη Διεύθυνση Διαφήμισης, διατηρώντας την αντίστοιχη θέση στην κυριακάτικη εφημερίδα του Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της ανάπτυξης του real.gr, η Στέλλα Δροσοπούλου αναλαμβάνει τη Διεύθυνση Διαφήμισης, διατηρώντας την αντίστοιχη θέση στην κυριακάτικη εφημερίδα του Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas κατέλαβε την 2η θέση στο διαγωνισμό Best Workplaces 2011 με θέμα το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην κατηγορία των επιχειρήσεων με πάνω από 250 εργαζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην έκδοση του Πρώτου Θέματος θα περιλαμβάνεται από τις 15 Μαΐου το L’ Officiel Voyage, με το τιράζ του να υπολογίζεται πως θα αγγίξει τα 120.000 τεύχη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕταιρεία για το χειρισμό του διαφημιστικού της λογαριασμού αλλά και Media Agency αναζητά η Neon Energy, που δραστηριοποιείται στο χώρο των φωτοβολταϊκών συστημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μήνα πριν βρεθεί στη χώρα μας, ως ομιλητής στο επικείμενο Ελληνικό Συνέδριο Ηγεσίας ΕΑΣΕ 2011, ο καθηγητής Robert E. Quinn, μιλάει στο adbusiness για τους ηγέτες και τα χαρακτηριστικά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα online καμπάνια του ΟΤΕ σχεδίασαν και υλοποίησαν η Διεύθυνση Εταιρικής Επικοινωνίας του ΟΤΕ και η OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως όλα δείχνουν, μετά το διαγωνισμό για το δημιουργικό θα ακολουθήσει και spec για τα media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Φαίη Ευθυμίου, μέχρι πρότινος αρχισυντάκτρια του περιοδικού Forma της Δάφνη Επικοινωνίες, ανέλαβε καθήκοντα Διεύθυνσης του περιοδικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Βασίλης Γαλάνης αναλαμβάνει καθήκοντα Marketing Director στο Mediterranean College, προερχόμενος από τον όμιλο Δομή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις προηγούμενες προβλέψεις της, που ανέφεραν βελτίωση της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης κατά 4,6%, φρόντισε να ανανεώσει και να… υποβαθμίσει η ZenithOptimedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με την Publicis και την ZenithOptimedia έχει ξεκινήσει η McArthunGlen για την επικοινωνιακή υποστήριξη του McArthur Glen Designer Outlet Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSpec για δημιουργικό λογαριασμό και media προκηρύξε το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην επίσημη ιστοσελίδα του τραπεζικού οργανισμού. Μέχρι τις 4 Μαϊου η υποβολή προτάσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory