
McCann και Amita, έφεραν το καλοκαίρι!
Σε κανονική παραλία μετέτρεψε η McCann Erickson την Πλατεία Ομονοίας για τις ανάγκες της νέας καμπάνιας της Amita.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε κανονική παραλία μετέτρεψε η McCann Erickson την Πλατεία Ομονοίας για τις ανάγκες της νέας καμπάνιας της Amita.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘέμα ακυρότητας των αποφάσεων και κυρίως των προστίμων του ΕΣΡ τίθεται, μετά και τη σχετική απόφαση του Δ’ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται η καμπάνια λανσαρίσματος του downtown.gr του Ομίλου Imako, του ενημερωτικού portal για καθε είδους δραστηριότητα στα καλύτερα σημεία της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια έυθυμη εκδοχή του πολυαναμενόμενου βρετανικού γάμου του Πρίγκηπα Ουίλιαμ με την Κέιτ Μίντλετον, παρουσίασαν T-Mobile και Saatchi & Saatchi, σε ένα απολαυστικό video!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 4,2 εκατ. ευρώ περίπου θα διαθέσει η ΕΔΟΕΕ για το έργο που αφορά στην προώθηση του ευρωπαϊκού ελαιολάδου σε αγορές του εξωτερικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό για εκπόνηση μελετών-ερευνών σχετικά με την ανάπτυξη πολιτικών και μέτρων για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανηλίκων προκηρύσσει το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ιστορία σχεδόν 30 χρόνων στην ελληνική αγορά καλλυντικών και με σταθερά ανοδική πορεία, η ΑΡΟΜΚΑ ετοιμάζεται για το αύριο, με νέες συνεργασίες και σχέδια για επέκταση στο κομμάτι των εξαγωγών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε κατάστημα Jumbo μετέτρεψε η Pollen τη Βαρβάκειο αγορά, για τις ανάγκες της νέας καμπάνιας της αλυσίδας παιχνιδιών, μεταμορφώνοντας τα κρέατα σε λαμπάδες και σοκολατένια αυγά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Natural Cosmetics, αποκλειστικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας της βιομηχανίας Aroma σε Ελλάδα, Κύπρο και Ιταλία, ανέθεσε το σύνολο της above and below the line επικοινωνίας της στη Squad.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ευκαιρίες που μπορεί να δημιουργήσει η κρίση και η προετοιμασία για την «επόμενη ημέρα» είναι τα θέματα που θα απασχολήσουν το Ελληνικό Συνέδριο Ηγεσίας 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mass Athens προηγείται στο spec της Περιφέρειας Αττικής, για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της μέχρι το 2015, μετά την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Fortune και Cream αναδείχθηκαν νικήτριες στα spec του Υπουργείου Παιδείας για την προβολή των δράσεων του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση & Διά Βίου Μάθηση».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory