
YSL Beauty: Νέα καμπάνια του Abuse Is Not Love, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
Με τίτλο Don't Call It Love, ενάντια στην βία κατά των γυναικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOλοκληρωμένο σχέδιο προβολής και δημοσιότητας
AdvertisingOλοκληρωμένο σχέδιο προβολής και δημοσιότητας
Advertising15η θέση στα πιο effective agencies παγκοσμίως
Ad AgenciesΣηµαντικά στελέχη του εγχώριου κλάδου διαφήµισης και επικοινωνίας καταθέτουν την άποψή τους για την ανάγκη καθιέρωσης της πρακτικής των pitch fees, σηµειώνοντας τα οφέλη που µπορεί να προσφέρει.
AdvertisingΜε τίτλο Don't Call It Love, ενάντια στην βία κατά των γυναικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση budget κατά 15,5 εκατ. ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το κοινό με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μία ταινία που τα μπλέκει όλα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα στοχεύει στην πρόληψη της παχυσαρκίας και στην προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροώθηση αγροδιατροφικών προϊόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Εδώ είσαι»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα ραδιοφωνική, outdoor και digital καμπάνια βρίσκεται ήδη στον αέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφορές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι την 31η Μαρτίου και ώρα 14:00.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε παραγωγή της Foss Productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 120 νηστίσιμες επιλογές, συνδυάζοντας αυθεντικές γεύσεις με καινοτόμες προτάσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory