
AIG: Καμπάνια για την Ασφάλιση Αυτοκινήτου
Με κεντρικό μήνυμα «Μάθε κι εσύ», η τηλεοπτική διαφήμιση βρίσκεται εκ νέου στον αέρα από τις 28 Φεβρουάριου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Μάθε κι εσύ», η τηλεοπτική διαφήμιση βρίσκεται εκ νέου στον αέρα από τις 28 Φεβρουάριου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ολομέλεια της Βουλής μεταφέρεται η αρμοδιότητα του υπουργού Επικρατείας, για τον καθορισμό του αριθμού των τηλεοπτικών αδειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo 2009 δεν ήταν εύκολη χρονιά για τα ελληνικά media. Δεδομένης της οικονομικής κρίσης, με την πτώση της διαφημιστικής δαπάνης να αγγίζει το 20%, επιτυγχάνοντας επίδοση που αγγίζει σε απόλυτα μεγέθη σκορ της προηγούμενης δεκαετίας, τα σημάδια της ανάκαμψης δύσκολα θα γίνουν ορατά μέσα στο 2010. Ύφεση στην ελληνική οικονομία συνεπάγεται αυτόματα κάμψη των καταναλωτικών δαπανών και συνακόλουθα περιορισμό των budget για διαφήμιση και επικοινωνία…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑίτημα προς τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά να πράξει τα απαραίτητα, ώστε να αντιστραφεί άμεσα η κατάσταση που δημιουργήθηκε με την ΕΡΤ, απέστειλε η European Broadcasting Union.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH MOZAIK, η εταιρεία που ειδικεύεται στη digital επικοινωνία, γιορτάζει τα 10 χρόνια από την ίδρυσή της και ταυτόχρονα ανανεώνεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την προβολή της καμπάνιας της, η εταιρεία αντρικής ένδυσης Navy & Green, επέλεξε το δίκτυο οθονών ψηφιακής σήμανσης της Attica Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια νέα εποχή μπαίνει η Scholz & Friends στην Ελλάδα και ο CEO της εταιρείας, Iωσήφ Πάρσαλης, μας δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι στιγμές των τελετών απονομής μέσα από την ιστοσελίδα του τηλεοπτικού σταθμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το Netwix, η συνέχεια της βραβευμένης branded σειράς 7 bar stories με τη δημιουργία αποκλειστικού περιεχομένου για το Jack Daniel’s Honey.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε άρθρο του νέου εκδότη Βαγγέλη Μαρινάκη επανακυκλοφόρησε σήμερα 19 Αυγούστου η εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory